پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۱۶۳
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان فردیس گفت: پیوند اولیا و مربیان در پیشبرد برنامه های آموزشی و پرورشی مدارس بسیار تاثیرگذار است.

شعار سال: فرهاد منظوری روز یکشنبه در آیین گرامیداشت هفته پیوند اولیاء مربیان در مدرسه نمونه دولتی شهید احمدی روشن فردیس برگزار شد،افزود:

در هر کجا تعامل بین اولیاء و مدرسه خوب بوده است شاهد رشد ، پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان آن مدرسه بوده‌ایم .
وی افزود: دانش‌آموزان سرمایه اصلی جامعه هستند و باید برای بهره‌برداری از این سرمایه در آینده نهایت تلاش خود را بکار بگیریم.
وی به چهار صفات انسانی پاکی طینت،اصل گوهر،استعداد و تربیت در انسانها اشاره کرد و افزود: تربیت در میان صفات بیش از همه حائز اهمیت است والدین باید بدنبال تربیت درست و صحیح فرزندان باشند.
وی با اشاره به شعار این هفته پیوند اولیا و مربیان کارآمد و مدرسه سرآمد نام گذاری شده است ، افزود: برنامه های هفته پیوند اولیا و مربیان زمینه ای برای پیوند هرچه بیشتر اولیا و مربیان در راستای اعتلا و پیشرفت آینده سازان این مرز و بوم باشد.
وی اظهار داشت: برای فرزندان خود وقت و ارزش قایل شوید یکی از حلقه های مفقوده که در این عرصه وجود دارد به جهت مشغله های زیاد و سبک زندگی متفاوت ،آن قدر برای فرزندان وقت و برنامه نمی گذاریم.
منظوری گفت: هفته پیوند انجمن اولیاء و مربیان بهانه ایست که برای انکه بتوانیم در این عرصه نسبت به تعلیم و تربیت فرزندان که همه در برابر آنها مسئول هستیم وقت ویژه و تدابیری بیندیشیم.
وی با اشاره به اینکه در تربیت نسل امروز جامعه دو نهاد مدرسه و خانه تاثیرگذاری زیادی دارند، گفت: در واقع مدرسه و خانه هستند که می‌توانند یک نسل موفق را تحویل جامعه آینده دهند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان فردیس گفت: در نظام تعلیم و تربیت اسلامی فرزندان باید در پنج بعد تربیت شوند جسمی ،علمی،مذهبی و دینی و اجتماعی و عاطفی است.
منظوری افزود: اگر فرزندان را در این پنج بعد تربیت شوند در عرصه های مختلف که قرار بگیرند شاهد رشد و پیشرفت آنها می شویم.
در پایان از خانواده های موفق تجلیل شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 30 مهر96، کدمطلب:82704637، www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین