پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۰۲۱
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
استاندار اردبیل با تاکید بر توسعه کیفی آموزش‌های ارائه‌ شده در مدارس گفت:‌ باید تلاش و جدیت بر این باشد تا در راستای افزایش سطح علمی دانش‌آموزان از آموزش‌های نوین در راستای تعلیم و تربیت در مدارس بهره برده شود.

شعار سال: مجید خدابخش استاندار اردبیل صبح شنبه در مراسم بازگشایی مدارس و زنگ مهر در دبیرستان دخترانه شاهد اردبیل اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از نهادهای موثر و مهم در جامعه بوده که وظیفه خطیر و حساس تعلیم و تربیت نسل آینده‌ساز را بر عهده دارد.

وی با تاکید بر توسعه کیفی آموزش‌های ارائه‌ شده در مدارس بیان کرد:‌ باید تلاش و جدیت بر این باشد تا در راستای افزایش سطح علمی دانش‌آموزان از آموزش‌های نوین در راستای تعلیم و تربیت در مدارس بهره برده شود تا بتوانیم دانش‌آموزانی را تحویل جامعه دهیم که بتوانند در مسیر برطرف کردن مشکلات موجود گام‌های اساسی بردارند.

خدابخش با اشاره به تاکید دین اسلام بر علم‌آموزی گفت: توسعه و تعالی واقعی جامعه در تمامی جنبه‌های در سایه علم‌آموزی و گسترش دانش میسر می‌شود و در صورت ارائه آموزش‌های موثر در آموزش و پرورش می‌توانیم شاهد پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر در کشور باشیم که انتظار می‌رود در این زمینه مسئولان و متولیان امر توجه جدی داشته باشند.

وی تعالی واقعی جامعه را در گرو علم‌آموزی صحیح و مطلوب جوانان دانست و تصریح کرد:‌ در سایه توسعه علمی در جامعه می‌توان به پیشرفت‌های همه‌جانبه‌ای اعم از فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و غیره دست یافت که در این راستا باید پشتوانه علمی دانش‌آموزان را که آینده کشور به دست آنها رقم می‌خورد هر چه بیشتر غنی‌سازی کنیم.

در نخستین روز از مهرماه و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید زنگ مهر و مقاومت همسو با سراسر کشور با حضور مسئولان استانی و دانش‌آموزان در مدارس استان اردبیل نیز به صدا درآمد که علاوه بر مدرسه شاهد، استاندار اردبیل با حضور در مراسم افتتاح مدرسه شش کلاسه روستای خیارک که به همت بنیاد برکت احداث شده زنگ مهر را در این مدرسه نیز به صدا درآورد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 1 مهر 96، کد مطلب: 1527279 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین