پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۹۷۵
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با اجرای طرح تقویت بنیه علمی رتبه‌های زیر یک‌هزار دانش‌آموزان بوشهری در کنکور سراسری امسال ۱.۵ برابر نسبت به سال قبل افزایش یافت.

شعار سال: عبدالکریم گراوند صبح شنبه در مراسم بازگشایی مدارس در مدرسه شهید سهام خیام با تبریک سال تحصیلی جدید، تقارن مناسب ماه محرم، هفته دفاع مقدس و ماه مهر را مورد اشاره قرار داد و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت: شهدای والامقام در عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس پرورش یافته مکتب امام حسین(ع) و عاشورای حسینی بودند و درس پایداری و مقاومت را در این مدرسه آموخته‌اند.

وی با بیان اینکه سربلندی و عزت ایران اسلامی مرهون ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی شهدای والامقام است افزود: شهدای فرهنگی، دانش‌آموزی و دانشجویی نقش مهمی در هشت سال دفاع مقدس داشتند که جوانان و نوجوانان باید از این شهدا درس آزادگی و مقاومت بیاموزند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه در چنین روزی دانش‌آموزان مدرسه را رها کردند و به سوی جبهه‌ها شتافتند خاطر نشان کرد: در 31 شهریور جنگ علیه ایران اسلامی تحمیل شد و همگان برای دفاع از تجاوز دشمن بعثی به سوی جبهه‌ها شتافتند که دانش‌آموزان و فرهنگیان نقش مهمی در این عرصه داشتند.

گراوند با بیان اینکه فرهنگ عاشورایی در بین مسلمانان نهادینه شده افزود: عاشورائیان از مکتب امام حسین(ع) آموخته‌اند که تن به ذلت ندهند و بر اساس آموزه‌های حسینی با دشمنان مبارزه می‌کنند.

وی با اشاره به مطالب و سخنان رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل تصریح کرد: اگر رئیس جمهور تاجر پیشه آمریکا نگاهی به تاریخ مردم این سرزمین داشت اینگونه صحبت نمی‌کرد چراکه ملت ایران با تأسی از مکتب عاشورا زیر بار ظلم و زور نمی‌رود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، با اشاره به رشادت‌‌های ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی افزود: ملت ایران در جنگ تحملی هشت ساله با استفاده از مکتب حسینی نه تنها در برابر رژیم بعث عراق بلکه در جنگ قدرت‌های شرق و غرب توانستند پیروز شدند.

وی با بیان اینکه دانشگاه کارخانه انسان ساز است افزود: اگر دانشگاه‌‌ها مبدا تحول و تغییر در جامعه هستند در توجه به آموزش و پرورش محقق می‌شود که در این راستا نیاز ویژه به این نهاد تربیتی و آموزشی است.

گراوند سهم آموزش و پرورش و دانشگاه را در پیشرفت جامعه مهم دانست و تاکید کرد: توجه به زیرساخت‌های آموزشی باید در اولویت قرار داشته باشد که در این عرصه نیاز به مشارکت همگانی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر، اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان استان را مورد اشاره قرارداد و افزود: اجرای این طرح تحول مهمی در جامعه ایجاد کرد به‌گونه‌ای که با اجرای طرح تقویت بنیه علمی رتبه‌های زیر یک‌هزار دانش‌آموزان بوشهری در کنکور سراسری امسال 1.5 برابر نسبت به سال قبل افزایش یافت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 1 مهر 96، کد مطلب: 1527316 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین