پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۹۷۲
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷
استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید آموزش و پرورش را جدی بگیریم، گفت: اگر کشورها و جوامع بخواهند به پیشرفت برسند، باید آموزش و پرورش را جدی بگیرند.

شعارسال: اسدالله رازانی در آیین بازگشایی مدارس استان کرمانشاه، از آغاز سال تحصیلی جدید به عنوان نوروز فرهنگی و تحصیلی کشور یاد و اظهار کرد: راه موفقیت و سعادت جوامع از مسیر تحصیل و آموزش می‌گذرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر اینکه95 درصد کسانی که در دنیا موفق به تحول شده اند در سایه کوشش و نه نبوغ خود به این مهم رسیده اند، از دانش آموزان خواست تا برای طی کردن مسیر تحصیل خود تلاش و کوشش کنند.

وی مربیان، معلمان و کادر آموزشی را از عناصر مهم در موفقیت تحصیلی دانش آموزان برشمرد و عنوان کرد: امروز بر اساس شاخص ها، معلمان ما چیزی از متوسط جهانی کم ندارند و فرهیختگان کشور در کسوت معلمی هستند و به رغم شرایط نامطلوب مالی به این کار اهتمام دارند.

استاندار کرمانشاه از فضا و امکانات آموزشی به عنوان یکی دیگر از شاخص های پیشرفت تحصیلی دانش آموزان یاد و عنوان کرد: از نظر برخورداری از فضای آموزشی نیز در کشور جایگاه قابل قبولی داریم و تلاش شده امکانات آموزشی به دور افتاده ترین نقاط کشور هم برسد تا کسی از فرزندان ایران اسلامی به دلیل کمبود امکانات تحصیلی از تحصیل جانماند.

وی اضافه کرد: در راستای برخورداری فرزندان ایران اسلامی از فرصت ها و امکانات تحصیلی مناسب، همزمان با مهرماه امسال 35 مدرسه و فضای آموزشی با 140 کلاس درس در استان کرمانشاه آماده افتتاح شده است.

رازانی در ادامه با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: امسال سی و هفتمین سالی است که دشمن بعثی با حمایت دنیای استکبار هجمه سراسری به کشور ما را شروع کرد و قصد نابودی و صدمه جدی به نظام ما را داشت که با رشادت‌ها و ایثارگری های مردم نتواسنت به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

استاندار کرمانشاه افزود: در جریان جنگ تحمیلی قریب 36 هزار نفر از دانش آموزان کشور پا در عرصه نبرد و دفاع از کیان نظام اسلامی گذاشتند و استان کرمانشاه نیز 572 دانش آموز شهید در جریان دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 1مهر1396، کدخبر: 967-314-5: www.kermanshah.isna.ir
 
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین