پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۴۱۴
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش و پرورش استان در شاخص های اختصاصی مورد ارزیابی موفق به کسب رتبه عالی شد.

شعارسال: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش و پرورش استان در شاخص های اختصاصی مورد ارزیابی موفق به کسب رتبه عالی شد.

ناصر کرمی اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در ارزیابی، که توسط اداره کل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش انجام شد در شاخص های اختصاصی موفق به کسب رتبه عالی شد.

وی افزود: براساس نتایج حاصل، آموزش و پرورش استان بوشهر در تحقق اهداف عملکردی براساس شاخص های عمومی نسبت به سال قبل رشد ۳۳.۱۶ درصد داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: خوشبختانه سازمان اداری استخدامی کشور در راستای راهبری کلان این مهم مبادرت به طراحی مدلی هماهنگ به منظور ارزیابی دستگاه ها کرده و نتایج آن را در قالب جشنواره شهید رجایی منعکس کرده است.

وی یادآور شد: تلاش همه همکاران در حوزه های فعالیتی خود ثمره ای شیرین برای استان داشته است و شیرینی آن با رشد حدود ۳۳ درصدی همراه بود که جا دارد این همت همکاران را تحسین کرد.

در این جشنواره پنج استان مورد تقدیر قرار گرفتند که سه استان رتبه برتر را کسب کردند و استان های بوشهر و اصفهان به دلیل رشد بالا مورد قدردانی وزارت قرار گرفتند که این تقدیر توسط بطحایی وزیر آموزش و پرورش در اجلاس مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور انجام شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 20 اسفند 1396، کدخبر: 4248676، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین