پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۸۱۲۹۲
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان قدس گفت: واحدهای صنعتی این شهرستان که قوانین زیست‌محیطی را رعایت نکنند، اخطار گرفته و پلمب می‌شوند.

شعار سال: شیدا اکار اظهار داشت: حفظ محیط‌زیست و توجه به قوانین زیست‌محیطی از مهم‌ترین مسائلی است که همه گروه‌های مردمی موظف به اجرای آن هستند.

وی ادامه داد: متأسفانه عده‌ای از شهروندان بدون آگاهی اقدام به تخریب محیط‌زیست و آلوده کردن آن می‌کنند که لازم است اطلاع‌رسانی‌ها و آگاهی‌های لازم به مردم ارائه شود.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان قدس با اشاره به اینکه برخی از واحدهای صنعتی نیز در این شهرستان قوانین زیست‌محیطی را رعایت نمی‌کنند، ‌گفت: با توجه به اهمیت موضوع این واحدها هم‌اکنون شناسایی شده‌اند و درصورت ادامه کار اخطار و در مراحل بعدی پلمب خواهند شد.

اکار بیان داشت: یکی از دیگر از معضلات زیست‌محیطی در شهرستان قدس، رها کردن ضایعات در نقاط مختلف شهرستان است.

وی افزود: ساماندهی این ضایعات و جمع‌آوری درست و دقیق آنها باید به صورت ویژه در دستور کار شهرداری قرار گیرد تا شاهد کم‌ترین خسارات زیست‌محیطی در شهرستان قدس باشیم.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان قدس با اشاره به اینکه فرماندار این شهرستان دستورات لازم را برای جمع‌آوری این ضایعات در مدت زمان کوتاهی صادر کرده است، گفت: مسؤولان ذی‌ربط باید هر چه سریع‌تر اقدامات لازم برای جمع‌آوری این ضایعات از سطح شهر را انجام دهند تا علاوه بر زدودن نازیبایی‌ها از چهره شهر، آلودگی‌های زیست‌محیطی از وجود این ضایعات نیز رفع شود.

اکار خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از مکان‌های جمع‌آوری ضایعات در این شهرستان ایجاد شده است که همگی آنها فاقد مجوزهای لازم بوده و شهرداری باید نسبت به جمع کردن این مکان‌ها باید اقدامات لازم را انجام دهد.

وی ایجاد این مکان‌ها را مستلزم داشتن مجوزهای لازم دانست و افزود:‌ این مکان‌ها باید تمام موارد بهداشتی و زیست‌محیطی را رعایت کرده وجمع‌آوری ضایعات را با رعایت تمامی این موارد انجام دهند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس (استان تهران)، تاریخ 28 شهریور 96، کد مطلب: 13960626001892: www.tehran.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین