پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۷۳۰
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
سفیر اسرائیل: تهران موضع دشمنانه ریشه ای در برابر اسرائیل می گیرد و به تعداد نیروهایش در سوریه اضافه می کند.
شعارسال: سفیر اسرائیل در روسیه مدعی شد که ایران در حال افزایش نیروهای خود در سوریه است و همزمان، خواستار نابودی و محو اسرائیل است.
 "هاری کورین" در سخنانی که از سوی شبکه روسی دولتی "روسیاالیوم" منتشر شد گفت: مناطق کاهش تنش در جنوب غرب سوریه و حضور ایران در این کشور مهمترین موضوعات مورد گفتگو میان اسرائیل و روسیه است.

وی افزود: مهمترین چیز، نه مسئله چند کیلومتر فاصله نیروهای ایرانی در سوریه با مرز اسرائیل، بلکه حضور ایران در سوریه به صورت کلی و به صورت خاص در بخش جنوبی این کشور است.


اسرائیل از حضور نیروهای نظامی ایران و گروه های هم پیمانش مثل حزب الله لبنان در مناطق مرزی سوریه با اسرائیل یعنی جولان شکوه می کند.

سفیر اسرائیل ادامه داد: تهران موضع دشمنانه ریشه ای در برابر اسرائیل می گیرد و به تعداد نیروهایش در سوریه اضافه می کند.

اسرائیل قبل از این از سرنگونی یک فروند هواپیمای بدون سرنوشین کوچک ساخت ایران خبر داد که از سوریه وارد آسمان اسرائیل شده بود.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل هم چند روز قبل در سخنرانی در مجمه عمومی سازمان ملل متحد گفته بود: اسرائیل برای جلوگیری از ایجاد پایگاه های نظامی ایران در سوریه، اقدام خواهد کرد.
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری عصر ایران، تاریخ انتشار 5 مهر 96، کد خبر :  562554 ، www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین