پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۸۲۷۶
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲
بر اساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوا طرح زوج و فرد از درب منازل در تهران در روز دوشنبه ۲۸ دی ماه اجرایی می‌شود.

شعار سال: سردار تیمور حسینیرئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهرانگفت: با توجه به آلودگی هوا در روز‌های آینده و تشکیل کمیته اضطرار و بنابر تصمیمات اتخاذ شده، فردا طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا خواهد شد.

همچنینمحمد رستگاری درباره مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا گفت: بر اساس مصوبه کمیته اضطرارمهدهای کودک، پیش‌دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی شهر تهران و نواحی یک، ۲ کهریزک و شهرستان ریدوشنبه(28 دی) و سه‌شنبه(29 دی) به علت آلودگی هوا تعطیل اعلام شد.

از دیگر مصوبات این جلسه تاخیر دو ساعته شروع به کار کارمندان تهران و ری به غیر از بانک‌ها و مراکز درمانی و نیروی انتظامی و تعطیلی ورزش در فضای باز برای روز سه شنبه (29 دی) ماه بود.

همچنین، فروش طرح روزانه ترافیک،‌ فعالیت معادن شن و ماسه،‌ کارنجات آسفالت و مراکز عمرانی تا پایان روز سه شنبه(29 دی) ممنوع شد.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاري باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 27 دي 1394، کد مطلب: 5463910 :www. yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین