پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۲۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به برگزاری نشست فرماندهان نیروهای مسلح گفت: در این نشست مقرر شد که رزمایش مشترک ایران و واحدهایی از ارتش عراق در روزهای آینده در مرزهای غربی برگزار شود.

شعار سال: سردار سید مسعود جزایری سخنگوی ارشد با اشاره به برگزاری نشست فرماندهان نیروهای مسلح گفت: این نشست صبح امروز به ریاست سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و در راستای سیاست‌های اعلامی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر احترام به یکپارچگی و حفظ تمامیت ارضی کشور عراق و به دنبال درخواست دولت عراق در جهت همکاری جمهوری اسلامی ایران برای استقرار حاکمیت دولت مرکزی در پایانه‌های مرزی ایران با عراق، برگزار شد.

وی افزود: در این نشست با تاکید مجدد بر تمامیت ارضی، یکپارچگی عراق و غیرقانونی بودن همه‌پرسی استقلال در شمال عراق، تصمیمات لازم جهت برقراری امنیت در مرزها و پذیرش نیروهای دولت مرکزی عراق برای استقرار در پایانه‌های مرزی، اتخاذ شد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تصریح کرد: همچنین مقرر شد، رزمایش مشترک نیروهای مسلح ایران و واحدهایی از ارتش عراق در مرز مشترک و در مناطق مرزی قصرشیرین تا مرز پرویزخان، مرز بانه در مریوان و مرز تمرچین در پیرانشهر، در روزهای آینده برگزار شود.

با اندکی اضافات و تلخیص، برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 8 مهر 1396، کد مطلب: : www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرضیه
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
0
0
واقعا خوب شد که با تحریم کردن کردستان عراق فعلا دست از مستقل شدن کشیدن چون این جدایی علاوه بر عراق به ضرر ایران و ترکیه هم بود .ن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین