پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۵۱۲
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
وزیر خارجه آمریکا با بیان اینکه رییس جمهور این کشور خط قرمزی درباره کره شمالی ترسیم نکرده گفت: آزمایش هسته‌ای جوّی از سوی پیونگ‌یانگ نیز گزینه نظامی درپی نخواهد داشت.

شعارسال: «رکس تیلرسون» وزیر خارجه آمریکا بامداد یکشنبه اظهار کرد: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور هیچ خط قرمزی درخصوص کره شمالی ترسیم نکرده است.

تیلرسون که به چین رفته، طی سخنرانی در سفارتخانه آمریکا در پکن، با بیان اینکه از نظر ترامپ هیچ خط قرمزی در موضوع کره شمالی وجود ندارد، تاکید کرد که آزمایش هسته‌ای جوّی پیونگ‌یانگ نیز باعث استفاده واشنگتن از گزینه نظامی نمی‌شود.

 به نوشته وبگاه شبکه «سی‌بی‌اس نیوز» وی همچنین افزود که از نظر آمریکا و چین، تحریم‌ها علیه کره‌شمالی در حال اثر کردن هستند.

وزیر خارجه آمریکا تصریح کرد در حال حاضر، هدف در قضیه کره شمالی، غیرهسته ای کردن آن است و نه تغییر رژیم و می‌خواهند قدم به قدم با فرایند دیپلماتیک با پیونگ‌یانگ تعامل کنند.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 9 مهرماه 96، کد خبر619241  : ،www.bornanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین