پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۶۳۴
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰
یک سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی از تحریم های جدید آمریکا علیه این کشور بشدت انتقاد کرد و آن را مصداقی از استمرار سیاست های خصمانه واشنگتن علیه پیونگ یانگ توصیف نمود.کاخ سفید یک هفته قبل از تمدید شش فرمان تحریم علیه کره شمالی و برنامه های هسته ای و موشکی بالستیک این کشور برای یک سال دیگر خبر داد.
شعار سال:یک سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی از تحریم های جدید آمریکا علیه این کشور بشدت انتقاد کرد و آن را مصداقی از استمرار سیاست های خصمانه واشنگتن علیه پیونگ یانگ توصیف نمود.
تحریم های آمریکا مصداق اقدام خصمانه است
خبرگزاری کره شمالی روز پنجشنبه از قول این سخنگو که نامی از وی برده نشده آورده است: آمریکا یک بار دیگر تحریم هایی را علیه کره شمالی در نظر گرفته و دشمنی خود را به این شکل ثابت کرده است واشنگتن در واقع با این کار، دیدار سران دو کشور را که برای اولین بار سال قبل در سنگاپور انجام شد، به چالش کشیده است.

کاخ سفید یک هفته قبل از تمدید شش فرمان تحریم علیه کره شمالی و برنامه های هسته ای و موشکی بالستیک این کشور برای یک سال دیگر خبر داد.

سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی گفت: اقداماتی از این دست بشدت خصمانه محسوب می شود ضمن اینکه اظهارات سخیف "مایک پمپئو" وزیر خارجه آمریکا مبنی بر اینکه ۸۰ درصد از اقتصاد کره شمالی تحت تاثیر تحریم قرار گرفته است هرگز کمکی به تغییر شرایط نمی کند.

این سخنگو تاکید کرد که آمریکا تصور می کند با این تحریم ها و افزودن بر فشارها و اظهار نظرهایی از این دست می تواند ما را به زانو در آورد در صورتی که سخت در اشتباه است و چنین اتفاقی نمی افتد.

دولت کره شمالی در پی تحریم ها از مردم این کشور خواسته است تا حد امکان بجای خرید کالاهای خارجی از اقلام تولیدی کشور استفاده کنند.

روزنامه «رودونگ سینمون» ارگان حزب حاکم کار کره شمالی نیز امروز نوشت که برنامه ریزی دشمن برای به شکست کشاندن و ساقط کردن اقتصاد کره شمالی هرگز ثمری نخواهد داشت.

این نشریه افزود که در این شرایط مردم به سمت خرید کالاهای داخلی می روند این باعث رونق گرفتن تولید در داخل کشور و تقویت اقتصاد می شود.

دولت کره شمالی تاکید کرده است که اتکا به تولیدات خارجی دست کشورهای دیگر را برای نفوذ باز می کند بهترین راه مقابله ساخت و تولید و مصرف در داخل است برای مقابله با چالش ها باید به تحقیق و توسعه و تولید در داخل کشور متکی بود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:6تیر1398،کدخبر:83371680،www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین