پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۷۹۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
مدافع - هافبک پیشین تیم نفت از این باشگاه به AFC شکایت کرده و تاییدیه آن را هم گرفته است.

شعارسال: میلاد فخرالدینی که همانند اکثر بازیکنان پیشین نفت تهران هنوز مطالبات خود را به صورت کامل نگرفته، از این باشگاه به AFC شکایت کرده و تاییدیه آن را هم گرفته است.

در نامه‌ای که توسط وکیل میلاد فخرالدینی به AFC ارسال شده، آنها درخواست کردند که علاوه بر پرداخت اصل پول و دیرکرد آن، پروانه حرفه‌ای باشگاه نفت را باطل کنند و جلوی حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا را بگیرند.

در جوابیه‌ای که AFC به آنها داده، اعلام شده که این موضوع بیشتر مورد بررسی قرار گرفته و رای نهایی به فدراسیون فوتبال ارسال خواهد شد. طلب فخرالدینی از باشگاه نفت چیزی در حدود 350 میلیون تومان است.

 این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که باشگاه نفت روزهای پر چالشی را پشت سر گذاشته و همانند سایر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، یک ماه فرصت دارد که بدهی‌های خود را پرداخت کند تا مجوز حضور در این مسابقات را بگیرد.


سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 10مهر1396، کدخبر: 1534218: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین