پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۹۰۰
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان گفت: ظرفیت‌های استان سمنان برای تحقق اهداف پدافند غیرعامل بکارگیری می‌شود.

شعار سال: ایرج کارخایی صبح امروز در جلسه هماهنگی رابطین پدافند غیرعامل فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان سمنان اظهار داشت: تقویت زیرساخت‌های کشور و کاهش سطح تهدیدات و آسیب‌ها در مقابل هجمه‌های متنوع دشمن ازجمله مهم‌ترین اصول پدافند غیرعامل است.

وی با بیان اینکه سطح تهدیدات دشمن متنوع و پیچیده است افزود: پدافند غیرعامل تنها راهکار مناسب برای مصون‌سازی کشور از انواع تهدیدات دشمن است و باید نسبت به توسعه و تقویت اصول پدافندی در زیرساخت‌های کشور اقدامی اساسی انجام شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان تصریح کرد: آموزش و گفتمان سازی و تبدیل الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل به فرهنگ و باور عمومی برای تحقق اهداف پدافندی نقش‌آفرین است.

وی با تأکید بر لزوم به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان برای تحقق اصول پدافندی در زیرساخت‌های کشور خاطرنشان کرد: این مهم در سایه تعامل و همفکری و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی کشور محقق می‌شود.

کارخایی با بیان اهمیت و جایگاه پدافند غیرعامل در کشور تصریح کرد: پدافند غیرعامل سبب می‌شود در تجارب و طرح‌ها و برنامه‌های گذشته توقف نکنیم و برای شرایط و مقتضیات حاضر و حتی توجه به تحولات و تغییرات آینده، ایده‌ها و پیشنهاد‌ها و طرح در برنامه‌های جدید تدوین و اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه از شش تا 12 آبان ماه هفته پدافند غیرعامل نام‌گذاری شده است تأکید کرد: در این هفته برنامه‌های متنوعی در حوزه پدافند غیرعامل اجرا می‌شود که محوریت برنامه‌ها به فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها ابلاغ‌شده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان یادآور شد: بر اساس محورهای ابلاغی، برنامه‌های کیفی و کمی متفاوت‌تر از سال گذشته در سطح استان برگزار شود تا پدافند غیرعامل جایگاه واقعی خود را در سطوح مختلف اجتماعی پیدا کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 11 مهر 96، کد مطلب: 1535183: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین