پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۷۶۸
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان، ضمن اشاره به هفته پدافند غیرعامل از ششم تا دوزادهم آبانماه، گفت: برنامه‌های این هفته در استان ابلاغ شده است.
شعارسال: مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان، ضمن اشاره به هفته پدافند غیرعامل از ششم تا دوزادهم آبانماه، گفت: برنامه‌های این هفته در استان ابلاغ شده است.

ایرج کارخایی صبح سه‌شنبه در جلسه هماهنگی رابطان پدافند غیرعامل فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان سمنان، به میزبانی استانداری، ضمن بیان اینکه هفته پدافند ‌غیرعامل با شعار «پدافند غیرعامل، حصول اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور» از ششم تا دوازدهم آبان ماه خواهد بود، تأکید کرد: برنامه‌های این هفته به فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها، ابلاغ‌شده و انتظار می‌رود بر اساس محورهای ابلاغی، برنامه‌های کیفی ‌و کمی متفاوت‌تر از سال گذشته، برگزار شود تا پدافند غیرعامل جایگاه واقعی خود را در سطوح مختلف ‌اجتماعی پیدا کند.

وی افزود: نتیجه و ثمره برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل، تحقق اهداف پدافند غیرعامل یعنی تقویت زیرساخت در کشور و کاهش سطح ‌تهدیدها و آسیب‌ها در برابر حملات و تهاجم دشمن است.

* تهدیدها با فراخور زمان پیچیده‌ و متنوع می‌شوند

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بابیان اینکه حوزه و سطح تهدیدات امروزه متنوع و ‌پیچیده است، تأکید کرد: باید با شناخت و انجام اقدامات متناسب، کشور را در برابر انواع تهدیدات مصون‌سازی کرد و برای تحقق این هدف، آموزش و گفتمان سازی و تبدیل الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل به فرهنگ و باور عمومی ‌نقش اساسی دارد.

کارخایی بیان کرد: تحقق اهداف پدافند غیرعامل، در سایه تعامل، همفکری و همکاری بخش‌های مختلف حاصل خواهد شد و باید عرصه ایجاد ‌شود که تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها و توانمندی‌های استان شناسایی و در راستای اهداف پدافند غیرعامل به کار گرفته ‌شود. ‌

وی افزود: اهمیت و جایگاه پدافند غیرعامل اقتضا می‌کند که در طرح‌ها و برنامه‌های گذشته توقف نکنیم و ‌برای شرایط و مقتضیات حاضر و حتی توجه به تحولات و تغییرات آینده، ایده‌ها و پیشنهادها و طرح در برنامه‌های جدید ‌تدوین و اجرایی شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 11 مهر 1396، کدخبر: 4103131، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین