پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۵۸۱
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: شخصی با سمت مشخص به عنوان رابط، بین مجلس و اعتراض کنندگان بیرون خانه ملت وجود ندارد.
شعارسال : مسعود پزشکیان نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی  پیرامون تجمعات اعتراضی در مقابل مجلس گفت: تعداد دقیقی از تجمعات مقابل مجلس ندارم.

او ادامه داد: بسیاری از اعتراضات در مقابل ساختمان مجلس در رابطه با مسائل و مشکلاتی است که در صحن بر روی آن بحث و پیگیری می‌شود. برخی از اعتراضات در مقابل ساختمان پارلمان به دستگاه‌های اجرایی و عملکرد آن‌ها بر می‌گردد و مشکل در وضع قانون نیست بنابراین باید در همان دستگاه اجرایی مربوطه پیگیری شود.

 نایب رییس اول مجلس با اشاره به اینکه "احتمالا این اعتراضات در کمیسیون‌های مربوطه مورد بررسی قرار می‌گیرند" تصریح کرد: محل بحث این تجمعات بنابر موضوع آن در کمیسیون‌های مختلف مشخص است و در بین  اعضای کمیسیون بحث می‌شود.

او افزود: بسیاری از این طرح‌های دوفوریتی که به صحن وارد می‌شود در نتیجه همین اعتراضات و فشار اقشار مختلف به مجلس است.

پزشکیان در خاتمه گفت: شخصی با سمت مشخص به عنوان رابط بین مجلس و اعتراض کنندگان بیرون خانه ملت نیست و احتمالا نمایندگان مربوطه این ارتباط را با مردم دارند که سخن اعتراض‌آمیز آن‌ها را بشنوند و به داخل صحن ارجاع دهند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 19 مهر 1396 ، کدخبر:  622566،www.bornanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین