پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۸۹۸
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
نماینده مردم هرمزگان در مجلس با تمجید از استاندار هرمزگان با بیان اینکه هر جا از کشور در مورد آقای همتی پرسیدیم، جز نیک چیزی نگفتند، اضافه کرد: همه مشکلات را نمی‌شود در مدت کوتاهی حل کرد اما اگر ۱۰ تا از مشکلات اساسی را اولویت‌بندی کرده و حل کنیم باعث رضایتمندی مردم خواهد شد.

شعار سال:احمد مرادی صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان، افزود: به‌عنوان عضو ناظر در این جلسه شرکت کرده‌ام و امیدوارم حضور استاندار جدید هرمزگان مایه خیروبرکت برای استان باشد و همه مدیران باید از این فرصت استفاده کنند تا خدمت بیشتری کنند.

نماینده هرمزگان در مجلس خاطرنشان کرد: تصمیمات پیشرفت و پیشبرد امور استان می‌تواند متکی به استاندار و تیمی باشد که با او کار می‌کند و به‌تناسب میزان فعالیت خروجی دارد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات استان را همگی در جریانیم و عقب‌ماندگی هرمزگان و این میراث مانده و جز کار شبانه‌روزی و پیگیری نمی‌تواند مسیر دیگری را برای جبران در نظر بگیرد، خاطرنشان کرد: همه باید در کنار هم از حقوق مسلم مردم استان دفاع کنیم و اگر مازاد درآمده‌ای استان را برگردانیم، به‌طور حتم مشکلاتمان حل می‌شود و نیازی به تخصیص‌ها نداریم.

مرادی با تمجید از استاندار هرمزگان بابیان اینکه هر جا از کشور در مورد آقای همتی پرسیدیم جز نیک چیزی نگفتند، اضافه کرد: همه مشکلات را نمی‌شود در مدت کوتاهی حل کرد اما اگر ۱۰ تا از مشکلات اساسی را اولویت‌بندی کرده و حل کنیم باعث رضایتمندی مردم خواهد شد.

وی بابیان اینکه در بحث اشتغال اگر ظرفیت دریا را در نظر گرفته و کارکردش را بشناسیم هم در حوزه گردشگری هم صیادی و هم تجاری بخش زیادی از مشکلات بیکاری استان برطرف می‌شود، تصریح کرد: در بحث اشتغال در رتبه ۱۳ کشور قرار داریم، درحالی‌که در بحث درآمد رتبه در بین پنج استان بالای کشور هستیم آیا این وضع حق مردم استان است.

مرادی در خصوص واگذاری مجتمع آلومینیوم المهدی هرمزال به بخش خصوصی عنوان کرد: همه می‌دانند این واگذاری صحیح نبوده است؛ در جلسه شورای رقابت بنده اعلام کردم این واگذاری به مفت انجام‌شده که همگی اعضای شورای رقابت و دستگاه‌های نظارتی با این موضع بنده موافق بودند این گذشت اما درزمینهٔ اشتغال حق نداریم اشتغال را به بهانه‌ها مختلف کم کنیم!

نماینده مردم هرمزگان در مجلس با اشاره به اینکه در حوزه بهداشت و درمان مشکل‌ داریم و باید ورود جدی داشته باشیم، اضافه کرد: وزیر بهداشت اعلام کرد هرمزگان ۵۰ درصد نسبت به سایر استان‌ها عقب‌مانده است و قول داد سهم ملی ما را بدهد و امیدوارم سهم استانی هم داده شود تا این وضعیت نامناسب هرچه زودتر برطرف شود.

وی بابیان اینکه از استاندار هرمزگان سپاسگزارم که متوجه شد آموزش‌وپرورش استان در کشور در کجا قرار دارد و برای بالا رفتن از رتبه ۱۹ باید خیلی کارها شود، افزود: روستاهای استان درزمینهٔ آب، برق و جاده مشکلاتی بسیاری دارند و باید به مسیر توسعه روستاها پیش رویم تا شاهد مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها باشیم.

مرادی با اشاره به اینکه در حوزه ورزش ما نمی‌خواهیم فقط فوتبال را ببینیم اما جذابیت فوتبال را نباید فراموش کرد، تصریح کرد: از نمایندگان استان چیزی نمانده، آلومینیوم منحل شد، شهرداری روزبه‌روز ضعیف‌تر می‌شود و تنها تیم آذرخش مانده است که برای هرمزگان زشت و ناپسند است که این باشگاه را به بهانه خصوصی بودن رها کنیم و این‌چنین آبروی استان در میادین کشوری برود.

وی در پایان گفت: مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس عزمشان این است که در کنار استاندار باشند و برای توسعه استان از هیچ کمکی دریغ نکنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 20 مهر 96، کد مطلب: 96072011058: www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین