پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۸۱۴
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
محمدرضا عالی پور مدیر ایمنی، بهداشت ومحیط زیست آلومینیوم المهدی گفت: این شرکت متعهد است که با مدیریت موارد مرتبط با ایمنی ، بهداشت شغلی و محیط زیست به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از زنجیره فعالیتی خود ، یک محیط کار ایمن و سالم برای کلیه کارکنان و سایرذینفعان خودفراهم آورد.

شعار سال: محمدرضا عالی پور مدیر ایمنی، بهداشت ومحیط زیستآلومینیومالمهدیگفت: این شرکت متعهد است که با مدیریت موارد مرتبط با ایمنی ، بهداشت شغلی و محیط زیست به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از زنجیره فعالیتی خود ، یک محیط کار ایمن و سالم برای کلیه کارکنان و سایرذینفعان خودفراهم آورد.

وی افزود: در سال ۹۵ در راستای چشم انداز ترسیم شده و خط مشی ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت و همچنین به منظور ارتقاء شاخصهای عملکردی در این حوزه اهداف و برنامه های اجرایی تدوین گردید که خوشبختانه آمار موجود بیانگر بهبود چشم گیر در شاخصهای HSE (از جمله شاخصهای شدت و تکرار حوادث) بوده است.
وی مهمترین فعالیتهای صورت گرفته در حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست را طی سال ۹۵ تشریح کرد.
عالی پور گفت: انجام ممیزی خارجی توسط شرکت SGS و تمدید گواهینامه های: ISO9001:2008 و ISO14001:2004 و OHSAS18001:2007 یکی از مهمترین الویت های مجتمع می باشد که موفق شدیم به سرانجام برسانیم.
مدیرایمنی، بهداشت و محیط زیستالمهدیافزود: پیاده سازی و بازنگری اوراق شناسایی و ارزیابی ریسک مخاطرات ایمنی و بهداشتی و جنبه های زیست محیطی به روش JHA و پایش و اندازه گیری گازها و ذرات خروجی از دودکشها، آب و پساب مطابق طرح خوداظهاری یکی دیگر از اقدامات مهم این مدیریت می باشد.
وی با اشاره به اجرای دقیق ضوابط و استاندارد بهداشتی در محیط کار افزود: اندازه گیری عوامل زیان آور محیط کار در تمامی فرایندهای کاری و پیاده سازی اقدامات کنترلی و اصلاحی لازم و برگزاری دوره های آموزشی، نصب بیلبورد، بنر و پوستر و توزیع پمفلتهای آموزشی در حوزه HSE به منظور ارتقاء سطح آگاهی ذینفعان وانجام معاینات سلامت شغلی سالیانه کارکنان از جمله موارد ایمنی و بهداشتی در کارخانه بوده است که مطابق برنامه و ضوابط اداری اجرا شده است .
وی گفت: برگزاری منظم جلسات کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار و پیگیری مصوبات کمیته، مدیریت پسماندهای صنعتی تولیدی با هدف بازیافت ضایعات در شرکت، راه اندازی کارگاه جدید و نوین میله گذاری آند به منظور استفاده از سوخت پاک، بازیافت ضایعات و حذف آلودگیهای زیست محیطی و انعقاد قرارداد با سازمان مدیریت پسماند در خصوص مدیریت و دفن اصولی زباله های عادی شرکت، نگهداری بیش از ۱۲۰ هکتار فضای سبز در سطح شرکت و آبیاری آن با پساب خروجی تصفیه خانه فاضلاب، همکاری و هماهنگی تنگاتنگ با ادارات و سازمانهای مرتبط با حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست به منظور پیاده سازی آخرین الزامات قانونی و تامین، توزیع و نظارت بر استفاده از تجهیزات حفاظت فردی از جمله اقدامات این مجموعه در راستای ایمنی وبهداشت وسلامت کارکنان مجموعه بوده است .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت شرکت آلومینیوم المهدی، تاریخ انتشار --- ، کدمطلب:7850، www.almahdi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین