پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۸۶۰۳۶
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
رئیس کمیته ویژه مجلس از شکایت سپرده‌گذاران مؤسسات اعتباری به مجلس خبر داد.

شعار سال: مسعود پزشکیانرئیس کمیته ویژه مجلس شورای اسلامی برای ساماندهی سپرده‌گذاران مؤسسات اعتباری گفت: شکایاتی از تعدادی از سپرده‌گذاران در مؤسسات اعتباری به مجلس رسیده که بر این مبناقرار است روند پرداخت‌ها را بررسی کنیم.

وی افزود: تعدادیشکایت وجود دارد که پرداخت‌‌های فعلی به سپرده‌گذاران کامل نیست، قرار است این موضوع را نیز در جلساتی بررسی کنیم، بانک مرکزی باید نسبت به این موضوع پاسخگو باشد.

نایب رئیس مجلس با تأکید بر اینکهروند بانک‌ها به شکلی است که کل منابع کشور باید در آنها مدیریت شود، اظهار داشت:باید راه درست، علمی و کارشناسی برای سپرده‌های بانکی وجود داشته باشد.

پزشکیان ادامه داد:مؤسساتو صندوق‌هایی که هیمن‌طور مثل قارچ از زمین رشد می‌کنند، این مشکلات برایشان ایجاد می‌شود.

رئیس کمیته ویژه مجلس برای ساماندهی سپرده‌گذاران مؤسسات اعتباری در پایان با اشاره به نقش نیروهای امنیتی و انتظامی در جلوگیری از مفاسد اقتصادی و نظارت بر بانک‌های و مؤسسات اعتباری،خاطرنشان کرد:هماهنگی بین قوه‌قضائیه، دولت، نیروهای انتظامی و امنیتی برای پیشگیری از تخلفات یک ضرورت و دخالت آنها برای حفظ امنیت است؛ اینها هم از مال مردم و هم از تخلفاتی که عده‌ای اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، حفاظت و صیانت می‌کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 21 مهر 96، کد مطلب: 1544482: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین