پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۰۵۵
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
معاون وزیر بهداشت به تشریح بیماری کودکان و مشکلات حدود ۲۴ تا ۷۴ هزار زن باردار در محل تجمع آوارگان مسلمان میانمار پرداخت و گفت: هم‌اکنون بالغ بر ۱۲هزار کودک مسلمان میانمارى به‌دلیل کشته ‌شدن والدین خود بی‌سرپرست و یتیم شدند.

شعار سال: سید محمدرضا ایازی در حاشیه بازدید از تجمع مسلمانان میانمار به مسئله درمان نیز اشاره کرد و بیان داشت: مهم‌ترین نیازهاى پزشکى براى آوارگان مسلمان میانمار نیاز به متخصص زنان و زایمان و متخصص کودکان است.





معاون اجتماعى وزارت بهداشت عنوان کرد: هم‌اکنون 24 تا 74 هزار زن باردار در محل تجمع آوارگان مسلمان میانمار زندگى مى‌کنند.

ایازى تصریح کرد: همچنین ما به متخصص اطفال و کودکان نیز نیاز داریم چرا که بسیارى از این کودکان بیمار هستند و بیماری هاى قارچى و عفونى دارند.

معاون وزیر بهداشت: در تلاشیم با ایجاد بیمارستان صحرایى و با کمک پزشکان بنگلادشى و ایرانى بتوانیم پنج تا شش درمانگاه جانبى نیز براى خدمت به این افراد هماهنگ کنیم.

ایازی به بى‌سرپرستى و یتیم شدن 12 هزار کودک مسلمان میانمارى نیز گریزى زد و خاطرنشان کرد: بسیارى از این کودکان که پدر و مادر خود را از دست داده‌اند توسط هم‌محلى‌ها و فامیل‌هاى خود نگهدارى مى‌شوند و وضعیت خوبى ندارند زیرا اینجا اصلاً وضع خوب نیست و باید خیرین براى سرپرستى این کودکان نیز در آینده فکری کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 21 مهر 96، کد مطلب: 1544265: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین