پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۲۶۲
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد که نتایج کسب شده توسط تیم نوجوانان در جام جهانی زیر ۱۷ سال در تاریخ ۹۰ ساله فوتبال کشورمان بی‌سابقه بوده است.
شعار سال: مهدی تاج، جمعه شب و ساعاتی پس از مسابقه ایران مقابل کاستاریکا در جام جهانی نوجوانان در دیدار با اعضای این تیم اظهار داشت: به شما بابت کسب نتایج درخشان در مرحله گروهی جام جهانی خدا قوت می‌گویم. این نتایج در بیش از 90 سال تاریخ فوتبال کشورمان در میدان‌های جهانی سابقه نداشته است. امروز شما بار دیگر بر شایستگی جوان ایرانی در یک آوردگاه مهم جهانی مهر تأیید گذاشتید و توانایی‌های خود را به نحو احسن نشان دادید.

وی ادامه داد: از نظر من همین حالا هم شما قهرمان هستید. با این وجود فکر می‌کنم در تیم نوجوانان کشورمان این ظرفیت وجود دارد که مسیر مقتدرانه‌اش را ادامه بدهد و تا مراحل بالای جام جهانی حاضر شود؛ این موضوع را براساس شایستگی‌ها و توانمندی‌های این تیم می‌گویم، فرآیندی که می‌تواند در کنار تداوم ارائه توانایی‌های فنی و همچنین اصل مهم دوری از غرور کاذب به خوبی طی شود.

رئیس فدراسیون فوتبال با تأکید بر ضرورت دوری کردن از غرور در مقطع فعلی تصریح کرد: فلسفه فوتبال بازی در کنار هم و برای هم است. اتفاقی که اهمیت زیادی دارد درک این نکته مهم است که بازیکنان موفق و حرفه‌ای در فوتبال امروز جهان هم فداکاری را در زمین رقابت معنا می‌کنند.

تاج افزود: به قول شاعر شیرین سخن؛ قطره دریاست، اگر با دریاست؛ ورنه او قطره و دریا، دریاست. این بیت؛ وصف کامل موفقیت و کار تیمی در فوتبال است. موضوعی که من در بازی‌های تیم نوجوانان به وفور دیدم و یقین یافتم برای شما پیروزی در قالب تیمی اهمیت دارد و نه رسیدن به موفقیت‌های فردی. روندی که حتماً می‌بایست در ادامه رقابت‌ها هم سرلوحه تیم باشد و در نهایت تبلور موفقیت در قالب یک تیم به منصه ظهور برسد.

وی خاطرنشان کرد: آنچه دقیقاً امروز اسباب موفقیت شما شده و در صحبت‌های سرمربی محترم تیم هم شنیده‌ام، همبستگی تیمی‌تان بوده است. در واقع این تیم ایران بوده که ستاره جام جهانی است و اینجا باید بگویم عملکرد شما آنچنان موفق بوده که موجبات تمجید منتقدان فوتبال را هم فراهم کرده است.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نکته مهم دیگر اینکه شما فرزندان و نمایندگان 80 میلیون ایرانی هستید که اگرچه در کنار شما حضور ندارند، اما دعای خیرشان پشت و پناه‌تان است. از شما می‌خواهم در تمامی لحظات حضورتان در میدان، مراقب تک تک کنش و واکنش‌های‌تان باشید تا خدای ناکرده اتفاقی رخ ندهد که بعداً باعث حسرت و افسوس شود. به امید خدا و با تلاش و حمیت وافر کادر فنی و غیرت و همبستگی تیمی، روزهای طلایی تیم نوجوانان ما ادامه خواهد داشت و هموطنان عزیزمان همچنان در انتظار خبرهای خوش از هند هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزای دانشجو، تاریخ 22 مهر 96، کد مطلب: 639720: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین