پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۰۴۰
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵
وزارت امور خارجه عربستان اخبار منتشر شده در خصوص سفر مخفیانه «محمد بن سلمان» به تل آویو را تکذیب کرد.

شعارسال: به نقل از رای الیوم، یک مقام مسئول در وزارت امور خارجه عربستان اخبار برخی رسانه ها مبنی بر سفر مخفیانه یکی از مسئولان این عربستان به تل آویو را تکذیب کرد.

این مسئول وزارت امور خارجه عربستان اعلام کرد: این خبر صحت ندارد.تحرکات و ارتباطات عربستان همیشه واضح و مشخص بوده است و چیزی برای مخفی کاری دراین باره ندارد.

این مسئول عربستان از رسانه های خواست تا خبر را با دقت بررسی کنند و حقیقت را انتقال دهند.

وی تاکید کرد: هرگز به اینگونه شایعه ها و اخباری که هدف آن شناخته شده است، توجه نکنید و هرگز در آینده نیز درباره این شایعه ها که رسانه های دروغین در قبال عربستان منتشر می کنند، اظهارنظری نکنید.

این مقام وزارت امورخارجه در پاسخ به افشاگری مسئول اسرائیلی مبنی بر سفر«محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان به رژیم صهیونیستی واکنش نشان داده است.

خبرگزاری فرانسه روز جمعه گذشته به نقل از یک مسئول اسرائیلی که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد: یک مسئول عربستانی سفر مخفیانه ای در ماه سپتامبر گذشته به رژیم صهیونیستی داشته است و این مسئول «محمد بن سلمان» بوده است.

این نخستین تایید رسمی اسرائیل درباره سفر بن سلمان به تل آویو به شمار می آمد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری شبستان، تاریخ انتشار: 1آبان1396، کدخبر: 664350: www.shabestan.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین