پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۱۹۰
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
معاون نهضت سوادآموزی استان همدان با بیان اینکه استان همدان قریب به 49 هزار بی‌سواد دارد، گفت: طبق آمار رسمی بیش از 95 درصد مردم استان باسواد هستند.
شعارسال: معاون نهضت سوادآموزی استان همدان با بیان اینکه استان همدان قریب به 49 هزار بی‌سواد دارد، گفت: طبق آمار رسمی بیش از 95 درصد مردم استان باسواد هستند.

محمد پورداوود با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا بی‌سوادی در جامعه و در استان ریشه‌کن شود، اظهار کرد: با ریشه‌کن شدن بی‌سوادی در جامعه بسیاری از مشکلات از بین خواهد رفت.

وی با بیان اینکه ریشه‌کنی بی‌سوادی در یک جامعه محقق نمی‌شود مگر آنکه همه دستگاه‌ها پای کار باشند، افزود: در این زمینه آموزش و پرورش از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزد و امید است طی چند سال آینده بتوانیم جشن پایان بی‌سوادی را در کشور برگزار کنیم.

معاون نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش استان همدان اشاره‌ای به جمعیت بی‌سواد استان همدان کرد و گفت: در استان 48 هزار 916 بی‌سواد در محدوده سنی 10 تا 49 سال شناسایی شده و طبق آمار رسمی بیش از 95 درصد مردم استان همدان باسواد هستند.

وی با بیان اینکه استان همدان از وضعیت مطلوبی نسبت به سایر استان‌ها برخوردار است، یادآور شد: از این تعداد بی‌سواد تعداد 5 هزار و328 نفر مربوط به شهرستان نهاوند است که بعد از شهرستان همدان و ملایر در رتبه سوم قرار دارد.

پورداوود با تأکید بر اینکه اگر ما بخواهیم در خصوص سوادآموزی به اهدافمان برسیم باید روش‌های تدریس را متحول کنیم، گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که از دستورالعمل‌های سنتی خارج شده و به روش‌های نوین نزدیک شویم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 2 آبان 1396، کدخبر: 13960730001607، www.hamedan.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین