پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۲۱۴
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: در حال حاضر چند صد واحد مسکونی ساخته شده در مجاورت کوه در منطقه منبع آب اهواز وجود دارد که همه غیرایمن هستند و هر لحظه ریزش کوه و در نتیجه از بین رفتن شهروندان احتمال دارد.
شعارسال: سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: در حال حاضر چند صد واحد مسکونی ساخته شده در مجاورت کوه در منطقه منبع آب اهواز وجود دارد که همه غیرایمن هستند و هر لحظه ریزش کوه و در نتیجه از بین رفتن شهروندان احتمال دارد.

روز گذشته بر اثر رانش کوه در منطقه منبع آب اهواز تخته سنگی بزرگ بر منازلی که در مجاورت کوه ساخته شده بود سقوط می‌کند و تخریب 2 باب از این منازل سبب گرفتار شدن اعضای خانواده در زیر آوار می‌شود؛ در این حادثه 2 کودک کشته و 4 نفر مصدوم می‌شوند.

علیرضا عالی‌پور با اشاره به حادثه روز گذشته اظهار داشت: این حادثه بسیار دلخراش بود و سبب شد 2 تن از شهروندانمان را از دست بدهیم.

وی با بیان اینکه این منازل به صورت غیرمجاز توسط مردم کم‌بضاعت ساخته شده‌ و آنها تنها مامنی که داشتند همین خانه‌های در جوار کوه بوده است، افزود: بنا به گفته مسئولان شهرداری به صورت مکرر به این منازل اخطار داده است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز درباره وجود منازل پرخطر در اهواز بیان کرد: سال‌ها پیش طرحی با هدف انتقال سکونت‌گاه‌های غیرایمن تحت عنوان طرح "مینا" توسط دولت باید اجرایی می‌شد اما بنا به دلایلی طرح قبل از اتمام متوقف شد.

وی گفت: در حال حاضر چند صد واحد مسکونی ساخته شده در مجاورت کوه در منطقه منبع آب اهواز وجود دارد که همه غیرایمن هستند و هر لحظه ریزش کوه و در نتیجه از بین رفتن شهروندان احتمال دارد.

عالی‌پور در پایان عنوان کرد: باید تخلیه منازل غیرایمن هر چه سریع‌تر انجام شود تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 1 آبان 1396، کدخبر: 1554040، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین