پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۰۰۶
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰
شهردار کلان شهر اهواز گفت: به صورت موضوعی باید با فساد موجود در شهرداری مقابله شود و یکی از روش‌های آن بکارگیری افراد متعهد و پاکدست در این مناصب است.

شعار سال: منصور کتانباف در خصوص ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری کلان شهر اهواز اظهار داشت: تاکنون اهواز بیش از 700 میلیارد تومان نداشته و اسناد باید سخن بگویند و نه کلام نقل شده. در چهارسال گذشته شهرداری قبض عوارض نوسازی خدمات را به در منازل ارسال نکرده است تا مردم این هزینه را پرداخت کنند.

وی افزود: با احتساب300 هزار پلاک و هرپلاکی با معدل100 هزار تومان برای هر سال در این مدت4 سال شمارش کنید چه هزینه‌ای باید به شهرداری پرداخت می‌شد؟ این تنها با درنظر گرفتن منازل مسکونی و غیر تجاری است. شهرداری رقم قابل توجهی از مردم به عنوان عوارض طلب دارد.

شهردار کلان شهر اهواز در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم درخصوص فسادهای اداری موجود در شهرداری بیان کرد: ما در شهرداری علاقه مندیم در خدمت مدیران پاکدست و کارآمد باشیم. مبارزه با فسادهای اداری به زیر ساخت‌های نیاز دارد اگر ما سیستمی جامع برای اتوماسیون تکمیلی داشته باشیم که تمام فعالیت‌ها را بتوانیم از دست افراد خارج کنیم تا افراد برای کار تصمیم گیر نباشند و تنها اعدادی که سیستم خواستار است را وارد کنند حتما می‌توان این موضوع را مدیرت کرد.

کتانباف در ادامه عنوان کرد: موضوع مبارزه با فساد بخشی از آن فردی است یعنی انسان تعهد، پاکدستی و حلال خواری خود را باید بتواند حفظ کند در غیر این صورت تمام سیستم‌های موجود را می‌توان دور زد و از آن‌ها عبور کرد.

وی گفت: به صورت موضوعی باید با فساد موجود در شهرداری مقابله شود و یکی از روش‌های آن بکار گیری افراد متعهد و پاکدست در این مناصب است که اساسا خود افراد اعتقاد به تخلف مالی و فساد اداری نداشته باشند و در کنار آن استفاده از ابزارهای متداول جلوگیری از این موضوع است.

شهردار کلان شهر اهواز درباره پروژه نیمه کاره قطار شهری اهواز تصریح کرد: یکی از تونل‌های فاز یک خط یک قطار شهری اهواز از زیر رودخانه عبور کردهو اکنون میدان امانیه است و تونل دوم نیز بهسمت شهید بقایی هدایت می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 21 مهر 96، کدمطلب:1543843، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین