پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۰۰
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹
شیراز- کارشناس ارشد آموزش سینمای جوانان ایران گفت: راه اندازی سینمای هنر و تجربه گامی در شناخت سینمای تجربی و کوتاه است.

شعارسال: عالیه هاشمیدرباره تامین تجهیزات دفاتر در شهرستان ها و فرسودگی که این ابزار دچار شده اند، تصریح کرد: سال آینده فرصتی برای تغییر و تحولات در بخش تجهیزات و امکانات دفاتر سینمای جوان سراسر کشور است.

وی با اشاره به تدریس دوره های تک درس مشاغل سینمایی در دفاتر سینمای جوانان کشور از جمله شیراز، یادآور شد: دست کم ۱۵ عنوان درس برای این دوره ها و مشاغل سینمایی در دفاتر طراحی و اجرا شده که به زودی نیز دروسی به این دوره ها افزوده می شود.

هاشمی با وجود تعدد شبکه های تلویزیونی داخلی از جمله شبکه کودک(پویا)، مستند یا شبکه های استانی درباره میزان جذب نیروهای فیلمساز انجمن توسط آنها، تصریح کرد: معمولا مجموعه ای از برنامه های سیما مختص انجمن است که در شبکه ها مختلف آثار سینماگران جوان را مورد حمایت قرار می دهند، البته در جذب دانش آموختگان انجمن توسط شبکه های سیما خیلی رشد دیده می شود.

وی از راه اندازی گروه سینمایی هنر و تجربه در شیراز استقبال کرد و گفت: خوشبختانه بسیاری از آثار فیلمسازان جوان این امکان را یافته اند در این گروه جای بگیرند. جدا از فیلم های کوتاه، بسیاری از فیلمسازانی که از دانش آموختگان انجمن سینمای جوانان هستند این فرصت را دارند خود و آثارشان را در سینمای حرفه ای معرفی کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار خبر 4 بهمن 1394، کدمطلب: 3032516، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین