پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۵۰
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
دولت جدید لیبرال کانادا با ابراز نگرانی در مورد ادامه خشونت ها و ساخت شهرک های یهودی نشین می‌گوید که به تل اویو 'پیام محکمی ' خواهد داد.

شعار سال: جو پیکریل سخنگوی وزارت خارجه کانادا اظهار کرد : ما و تل اویو متحد هستیم اما متحدان نیز می توانند پیام های محکمی به یکدیگر بدهند.

استفن دیون وزیر خارجه کانادا با صدور بیانیه ای از مناقشه در سرزمین اشغالی ابراز نگرانی کرده بود و این امر جناح محافظه کار مخالف دولت لیبرال کانادا را براشفته کرد و اعلام داشت که این انتقادات علیه اسرائیل غیر منصفانه است.

وی در بیانیه اش گفته بود ، کانادا از اسرائیل می خواهد خشونت ها را کاهش دهد و به ایجاد شرایط برای بازگشت به میز مذاکرات کمک کند.

جو پیکریل سخنگوی وزیرخارجه روز دوشنبه گفت : کانادا سعی ندارد از طریق برابر دانستن خشونت های هریک از دو طرف یک ' توازن ناجور ' ایجاد کند بلکه احساس کرده که لازم است صدای خود را بلندکند.

وی اظهار کرد :ما سطح خشونت های دو طرف در منطقه را به هیچ وجه یکسان نمی دانیم، بلکه مسائلی وجود داشت و لازم بود که ما در موضعی قرار گیریم که به آنها اشاره کنیم .

محافظه کارانی که در انتخابات ماه اکتبر از لیبرال ها شکست خورده اند با حذف بخشی از بیانیه گفته بودند که این بیانیه ' حملات تروریستی را با شهرک سازی اسرائیل یکسان دانسته و این قابل قبول نیست.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاري ایرنا، تاریخ انتشار 5 بهمن 1394، کد مطلب: 81935582 (5128403): www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین