پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۳۶
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
اردن مخالفت قاطعانه خود با سیاست های شهرک سازی رژیم صهیونیستی ،تصمیمات پی در پی آن برای ساخت شهرک های جدید و توسعه شهرک های صهیونیستی در کرانه باختری اشغالی را اعلام کرد.

شعارسال: به گزارش پایگاه خبری الیوم السابع ،'محمد المومنی' وزیر مشاور در امور اطلاع رسانی اردن شب گذشته با صدور بیانیه ای اعلام کرد : سیاست های رژیم صهیونیستی تجاوز به خاک فلسطین و حقوق مردم فلسطین است و مانع اساسی در برابر تلاش های صلح است که آرزوی محقق شدن آن در منطقه را از بین می برد.

المومنی بار دیگر از جامعه بین الملل به ویژه کشورهای بزرگ مسئول عملیات صلح و سازمان ملل خواست موضع قاطعانه ای نسبت به سیاست های رژیم صهیونیستی مبتنی بر توسعه شهرک سازی ها در خاک فلسطین اشغالی اتخاذ کنند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه گذشته طرح ساخت 800 واحد مسکونی در شهرک های صهیونیستی اطراف قدس 560 واحد آن در شهرک معالیه ادومیم و140 واحد مسکونی در شهرک راموت و100 واحد مسکونی در شهرک بسجات زئیف را تصویب کرد.

رژیم صهیونیستی با ایجاد این شهرک ها در اطراف شهر قدس تصمیم دارد این شهر مقدس را به محاصره خود درآورد.

همچنین رژیم صهیونیستی درصدد به دست آوردن فرصت مناسب برای ایجاد منطقه ای به نام (E 1) میان شهرک صهیونیستی معالیه ادومیم وقدس است که به این وسیله می تواند هرگونه ارتباط جغرافی فلسطینی در کرانه باختری که رام الله در شمال وشهر قدس را به جنوب بیت لحم والخلیل وصل می کند قطع سازد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 18تیر1395، کدخبر: 82140440: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین