پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۷۲
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از اتحادیه اروپا خواست تا تصمیماتی درباره تضمین اجرای مواضع خود درباره ضرورت رفع محاصره تحمیلی رژیم صهیونیستی بر غزه اتخاذ نماید.

شعار سال:به نقل از خبرگزاری آلمان، سامی ابوزهری سخنگوی جنبش حماس طی اظهاراتی از بیانیه صادره از سوی شورای وزرای خارجه اتحادیه اروپا که در آن بر پایان دادن به محاصره غزه، بازگشایی گذرگاه ها، اجرای طرح های عمرانی و بازسازی ویرانه های غزه و مخالفت با سیاست شهرک سازی تاکید شده است، استقبال کرد.

این جنبش از اتحادیه اروپا خواست تا این تصمیمات و اقدامات لازم برای تضمین اجرای آن را پیگیری نماید.
جنبش حماس همچنین دعوت اتحادیه اروپا از دولت وفاق ملی فلسطین برای اجرای ماموریت های خود در نوار غزه را تائید و تاکید کرد که موفقیت دولت در این امر به اجرای مسئولیت های کامل آن در قبال شهروندان و موسسات فلسطینی بدون هیچ گونه تبعیضی بستگی دارد.

بر اساس این گزارش شورای وزرای خارجه اتحادیه اروپا روز دوشنبه در بیانیه ای تمامی طرف ها را به اتخاذ اقدامات فوری برای ایجاد تغییرات اساسی در روند سیاسی، امنیتی و اقتصادی در نوار غزه از جمله پایان دادن به تعطیلی گذرگاه ها و بازگشایی کامل آن فراخواند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم,تاریخ انتشار 30 دی 1394,کد مطلب: 976247 www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین