پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۱۹۹
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: 1362 تعاونی ثبت شده در سطح روستاها و شهرهای استان، تعاونی ثبت شده بانوان هستند.

شعار سال: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: 1362 تعاونی ثبت شده در سطح روستاها و شهرهای استان، تعاونی ثبت شده بانوان هستند.

منطقه گلستان، سعید مازندرانی در جمع خبرنگاران افزود: در این تعاونی ها 6 هزار و 739 نفر اشتغال زایی شده است که اکثر آنها بانوان هستند.

وی تصریح کرد: اولین اتحادیه تعاونی بانوان کشور در استان تشکیل شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان بیان کرد: در سال 96، 58 درصد از مجموع هزار نفری که از طریق مراکز کاریابی به کارگیری کردیم، بانوان هستند. در مشاغل خانگی هم 69 درصد تسهیلاتی که داده شده به زنان سرپرست خانوار و زنان کار آفرین بوده است.

مازندرانی ادامه داد: 51 درصد از کسانی که در طرح کارورزی فارغ تحصیلان دانشگاهی ثبت نام کردند، خانم ها هستند و 75 درصد از کسانی که به واحدهای تولیدی معرفی شدند، بانون بودند.

وی با اشاره به اینکه میزان بیکاری بانوان تقریبا دو برابر آقایان است، تصریح کرد: نیاز است برنامه ویژه ای در این زمینه دیده شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خاطر نشان کرد: طراحی و اجرای کلاس های آموزش ویژه مهارت کارآفرینی بانوان، اختصاص مراکز آموزش فنی حرفه ای و مهارتی ویژه بانوان و اعطاء سهمیه خاص در بحث تسهیلات بانکی به بانوان کارآفرین و تعاونگر از جمله اقداماتی است که در نظر گرفتیم تا به اشتغال بانوان استان تحرک بخشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 11 آبان 96، کدمطلب:968-2190-5، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین