پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۵۹۲
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
استاندار آذربایجان غربی گفت: طبق قولی که رئیس جمهور دادند زبان های مادری اقوام تدریس خواهد شد.

شعار سال: «محمد مهدی شهریاری» گفت: وظیفه اصلی مطبوعات نظارت بر عملکرد مسئولین است، اگر مسئولین وظیفه خود را به درستی انجام دهند در توسعه استان نقش اصلی را خواهند داشت، استان آذربایجان‌غربی استان محرومی نیست و امکانات بسیار زیادی دارد، اگر برنامه ریزی درست و منسجمی انجام شود، از نظر توسعه به یکی از بهترین استآن های کشور تبدیل می‌شود. امیدواریم مطبوعات نیز در این راه مارا کمک کرده و هر گونه کم و کاستی در رابطه مسئولین و مردم را به خوبی انعکاس دهند.

شهریاری ادامه داد: شب گذشته فیلمی مبنی بر آزار یک دست فروش در میاندوآب را دیدم که سریعا از طریق معاون سیاسی پیگری کردم و عذرخواهی انجام شد، اما در چنین مواردی عذرخواهی کافی نیست و طی توصیه‌ای که به فرماندار داشتم سفارش کردم شکایت انجام بگیرد چون هیچ کسی حق ندارد با مردم چنین رفتار ناشایستی داشته‌باشد؛ شاید دست فروشی از لحاظ زیبایی، چهره خوبی ندارد اما کسی که با توجه به مشکلات اقتصادی خود و کسب درآمد حلال برای خانواده در حال دست فروشی است محترم بوده و نباید برخورد نادرستی با آن انجام شود، امیدواریم تمامی این چنین مشکلات با کمک همدیگر به زودی حل شوند.

وی در خصوص نقش رسانه‌های آذربایجان غربی نیز گفت: از شما رسانه‌ها خواهشمندم که همیشه کارهایمان را نقد کرده و درصورت بروز مشکل و مطمئن نبودن از یک خبر، حتما با شخص خودم در ارتباط باشید، انشالله سعی خواهیم کرد با کمک یکدیگر در جهت بهبود اوضاع قدم برداریم، رسانه ها نقش مهمی در توسعه سیاسی و اقتصادی دارند، امیدوارم در طی ارتباط تنگاتنگی که خواهیم داشت به اهداف خود دست پیدا کنیم.

استاندار آذربایجان‌غربی بعد از دریافت یک نسخه از کمپین زبان_مادری_ام_در_خانه_نماند، در خصوص تحصیل زبان مادری گفت: طبق قولی که رئیس جمهور دادند زبان های مادری اقوام تدریس خواهد شد ولی باید این را هم در نظر داشته باشیم که بحث‌های زیاد درباره اقوام موجب تفرقه شده و مانع پیشرفت استان می‌شود. باید این خواسته که کاملا هم به حق است، به گونه‌ای ظریف باشد که موجب تحریک سایر اقوام نشده و به پیشرفت استان لطمه‌ای نرساند. پررنگ شدن این بحث ها موجب می‌شود سرمایه گذاری که قصد فعالیت در این استان را دارد احساس نا امنی کرده و سرمایه خود را از آذربایجان‌غربی خارج کند. اگر بخواهیم اشتغال‌زایی شده و محرومیت‌ها برداشته شود باید در این مسائل دقیق باشیم. آرزوی ما این است امام مهدی(عج) ظهور کرده و تمامی تبعیض‌ها برداشته شود، امیدوارم آن روزی برسد که خارج از تعصبات نژادی و کشوری و حتی قاره‌ای تمام انسآن ها در کنار هم به خوشی زندگی کنیم.

در ابتدای این دیدار مدیر مسئول گروه رسانه ای توضیحاتی از سابقه رسانه و حضور به نمایشگاه به استاندار آذربایجان غربی ارائه دادند.

بهرام جوادی گفت: بسیار خوشحالی که توانستیه ایم نماینده‌ای شایسته برای آذربایجان غربی باشیم و همتراز رسانه‌های سراسری در نمایشگاه حاضر شویم.

یکی از ویژگی های ما در این نمایشگاه که با سایر رسانه‌ها حتی خبرگزاری‌های بزرگ کشور متمایز نموده است که وقتی شخصیتی در نمایشگاه حاضر می شود دنبال او راه نیافتاده و کشان کشان به به غرفه نیاورده ایم بلکه این خود مسئولان و نمایندگان مجلس و بودند که در غرفه ما حاضر شده و خواهان مصاحبه با ما شدند که این چیزی جز عزت و کرامت برای استان چیزی دربر نداشته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری زریان، تاریخ انتشار 12 آبان 96، کد مطلب: -، www.ziryan.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین