پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۰۷۳
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
استاندار آذربایجان‌غربی به همراه نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی در کلیسای ننه مریم ارومیه حضور یافت.

شعار سال: استاندار آذربایجان‌غربی به همراه نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی در کلیسای ننه مریم ارومیه حضور یافت.

 «محمد مهدی شهریاری» صبح امروز به همراه یوناتن بت کلیا نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان در کلیسای ننه مریم ارومیه حضور یافت و از قسمت های مختلف این کلیسا بازدید کرد.

شهریاری در حاشیه این بازدید گفت: هدف همه ادیان الهی، صلح، محبت و هدایت و سعادت بشری بوده است و در استان آذربایجان غربی نیز که استان اقوام و ادیان است سالیان سال است مردم و اقوام و پیروان ادیان مختلف در کنار هم بصورت محبت آمیز زندگی می کنند و امیدواریم این محبت، آرامش و مودت روز به روز بیشتر هم بشود.

وی هم‌چنین با تأکید بر ضرورت رسیدگی و رفع مشکلات اقلیت‌های دینی ساکن در استان گفت: در این راستا از مشورت چهره‌های برجسته‌ای مثل آقای بت کلیا نماینده محترم آشوریان در مجلس شورای اسلامی نیز استفاده خواهیم کرد.

بت کلیا، نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور استاندار آذربایجان‌غربی در کلیسای ننه مریم ارومیه گفت: جامعه آشوری سالیان متمادی است که در آذربایجان‌غربی به‌ویژه شهر ارومیه در کنار برادران مسلمان و سایر اقوام زندگی توام با آرامش و محبت دارند و این استان الگوی زندگی محبت‌آمیز در کشور و دنیاست.

ویتصریح کرد: جامعه آشوری استان آذربایجان‌غربی نیز به همراه سایر مردم، در راستای توسعه و شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهای این استان، در خدمت استاندار جدید استان است و هرچه در توانمان باشد در این خصوص انجام می‌دهیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 25 آبان 96، کدمطلب:96082515170، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین