پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۹۱۱۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵
اتفاقاتی که در جمعه بازار و فضای مجازی رخ می دهند خارج از مراکز خرید و فروش بوده که متاسفانه به خود را عنوان نمایشگاه دار معرفی می کنند

شعارسال :عضو هیئت مدیره اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو گفت: به دلیل افزایش دریافت مالیات در سال‌های اخیر و نیز افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده بعد از سال 89 و به دلیل رکود بازار امکان پرداخت مالیات از سوی برخی از همکاران وجود نداشت و این موضوع سبب شد عده‌ای شغل خود را رها کرده و مجبور به تعطیلی نمایشگاه شدند.

وی افزود: برخی از نمایشگاه‌داران به دلیل واقع شدن در محدوده طرح ترافیک و سرقفلی بودن مغازه ها و مخالفت مالکین با تغییر شغل قادر به فروش مغازه نیستند و بدون کسب درآمد مجبور به ادامه این کار هستند.

وی ضمن بیان این موضوع که برخی افرادی که در اتحادیه مجوز خود را باطل کردند که دارای سابقه 50-40 فعالیت در این صنف بودند، افزود: در کمیسیون شکایات و حل اختلاف از هیچ یک از نمایشگاه‌داران که دارای پروانه هستند شکایتی نشده چون به دلیل سابقه و قدمت حضورشان در این صنف برای آبروداری از خلاف و گران فروشی اجتناب می‌کنند.

وی تاکید کرد:  اتحادیه با دفاتری که بدون پروانه و مجوز مشغول به کار هستند برخورد جدی می کند و با این پیگیری ها شمار کثیری از این دفاتر پلمپ شده‌اند.

وی در پایان ضمن تشکر از ریاست  اماکن استان تهران به دلیل همکاری های خوب با اتحادیه افزود: اتفاقاتی که در جمعه بازار و فضای مجازی رخ می‌دهند اعم از فروش خودروهای بدون اصالت، 2 تکه بودن خودرو ، جعلی بودن چک‌های بانکی، خارج از مراکز خرید و فروش بوده که متاسفانه خود را به عنوان نمایشگاه‌دار معرفی می کنند. تاکید میکنم که این افراد هیچ ارتباطی با ما ندارند و اداره محترم آگاهی نیز با این نوع افراد برخورد جدی دارد.


شعارسال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار:16 آبان 96، کد خبر: 554755،www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
0
0
این داستان مالیات مشکل اصلی همه ی شرکتای تجاری و ... است و معلوم نیس تا کی قراره انقد سر در گم باشه.الف م
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین