پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۱۷۵
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
کمیسیونر کشاورزی و توسعه روستایی اتحادیه اروپا با بیان اینکه هیچ کدام از کشورهای اروپایی قرار نیست ایران را تحریم کنند گفت: اتحادیه اروپا قصد دارد همان سبک رهبری و همکاری را که تاکنون از خود نشان داده، به پیش ببرد.

شعار سال: فیل هوگان شامگاه شنبه در نشست خبری در هتل اسپیناس تهران درباره برجام و این که در صورت نقض برجام از سوی آمریکا، آیا اتحادیه اروپا تحت فشارهای احتمالی تحریم هایی را علیه ایران اعمال خواهد کرد، افزود: هیچ کدام از کشورهای اروپایی قرار نیست ایران را تحت تحریم قرار دهند؛ اتحادیه اروپا قصد دارد رهبری و همکاری که تاکنون از خود نشان داده به همان سبک و سیاق پیش ببرد و به این توافق قبلا رسیده ایم و هیچ تردیدی نسبت به قصد همکاری اتحادیه و اجرای تعهدات خود نداریم.
کمیسیونر کشاورزی و توسعه روستایی اتحادیه اروپا افزود: ما در واقع بخشی از امضای برجام بوده ایم و اتحادیه اروپا در این زمینه کاملا فعال بوده است؛ حضور سال گذشته مقام ارشد اتحادیه اروپا در کنگره آمریکا برای این بود که از ایران در زمینه فعالیت های هسته ای حمایت کند.
هوگان تصریح کرد: در زمینه کشاورزی قصد داریم همکاری های خود را گسترش دهیم ، همان گونه که با آقای حجتی صحبت کردیم تمایل خود را در این زمینه اعلام کردیم.
امروز با حضور وزیر جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران و کمیسیونر کشاورزی و توسعه روستایی اتحادیه اروپا سند همکاری بخش خصوصی ایران و فرانسه در زمینه تولید مشترک بذر ذرت و سورگوم نیز به امضا رسید.
کمیسیونر کشاورزی و توسعه روستائی اتحادیه اروپا امروز با وزیر جهاد کشاورزی دیدار و گفت و گو کرد.
فیل هوگان کمیسیونر کشاورزی و توسعه روستائی اتحادیه اروپا عصر شنبه در حاشیه نشست مشترک با وزیر جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران گفت: تفاهمنامه همکاری مشترک کمیسیونر کشاورزی و توسعه روستایی اتحادیه اروپا و ایران که امروز امضا شد، آغاز دوره جدیدی در تاریخ همکاری کشاورزی دو طرف است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 20 آبان 96، کد مطلب: 82726788: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین