پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۲۹۸
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
وزیر نیرو گفت: براساس اقدامات صورت گرفته نهایتا تا ساعت ۱۹ برق روستاهای کرمانشاه وصل می‌شود. همچنین در خصوص آب نیز در حال حاضر بیش از ۲۰۰ هزار بطری آب در حال توزیع است.

شعارسال: رضا اردکانیان با بیان این که در برخی از شهرهای کرمانشاه به دلیل آسیب دیدگی مخازن پمپاژها از مدار خارج شدند، اظهار کرد: برای حل مشکل آب سرپل ذهاب، قصر شیرین و دیگر نقاط آسیب دیده از منابع آب بسته‌بندی زوار اربعین در مرز خسروی استفاده شد.

وی با بیان این که علاوه بر توزیع ۲۰۰ هزار بطری آب ۶۷ دستگاه تانکر آبرسانی و سه واحد آزمایشگاه سیار در محل حاضر شده‌اند، عنوان کرد: امیدواریم با از بین رفتن مشکل معابر، دسترسی برای آبرسانی به زلزله زدگان آسیب‌دیده ممکن شود.

وزیر نیرو در خصوص وضعیت برق مناطق زلزله زده نیز ادامه داد: دو پستی که از مدار خارج شده بودند از ساعت ۱۱ عملیات اجرایی آن آغاز شد و در نهایت تا ساعت ۱۰:۳۰ هر دو پست بازسازی و وارد مدار شدند.

اردکانیان ادامه داد: براساس اقدام‌های صورت گرفته منطقه سرپل ذهاب که بیشترین آسیب را از نظر تاسیسات برقی دیده بود نهایتا تا ساعت ۱۴ برق‌دار خواهد شد. همچنین برخی پست‌های فشار ضعیف در روستاها نیز تا ساعت ۱۹ برق‌دار می‌شوند.

وی تصریح کرد: به منظور تسریع برق‌رسانی مدیران ارشد وزارت نیرو، شرکت توانیر، شرکت مهندسی آب و فاضلاب و شرکت مدیریت منابع آب در محل حاضر شده‌اند تا سرعت کار افزایش یابد.

وزیر نیرو در خصوص وضعیت سدهای این مناطق نیز گفت: از فاصله هشت تا ۱۲۵ کیلومتری محل وقوع زلزله بیش از ۱۰۰ سد بزرگ در حال بهره‌برداری است که براساس بازرسی‌های انجام شده هیچ کدام از سدها آسیبی ندیدند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: ۲۲ آبان 1396 ، کدخبر: 96082212961 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین