پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۲۹
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹
رییس سازمان امور اراضی کشور با بیان این که قانون جدید امور اراضی کشاورزی مراحل نهایی تصویب را می‌گذراند، گفت: این قانون، حفاظت از زمین را تسهیل‌ و مسئولیت سازمان را سنگین‌تر خواهدکرد.

شعار سال: دکتر افشار در مراسم سالگرد تاسیس سازمان امور اراضی کشور اظهار داشت: همه باید با هم با حفظ نگاه جهادی در این مسیر و در راه اهداف سازمان حرکت کنیم و تا به حال هم توانسته‌ایم بسیاری از مسائل را حل کنیم.

وی با بیان اینکه ما به دنبال سازمانی چابک و پاسخگو هستیم، تاکید کرد: آن شهروند و فرد روستایی که به ما مراجعه می‌کند نسبت به ما حق دارد و ما در قبال انجام کارش وظیفه‌مند هستیم.

رییس سازمان امور اراضی کشور گفت: امروز به همت همکاران امور اراضی استان‌ها، ضریب حفاظت از اراضی کشاورزی از 20 درصد در سال های گذشته به حدود 70 درصد رسیده است اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب کار بسیاری باید انجام شود.

وی با بیان اینکه هدف و مسیر ما مشخص است، خاطرنشان کرد: ما می‌دانیم می‌خواهیم به کجا برسیم و بر این اساس، توانسته‌ایم گشت‌های حفظ کاربری اراضی و سامانه 131 را راه‌اندازی کنیم.

افشار با اشاره به اینکه نزدیک به 13 میلیون هکتار از اراضی کشاورزی هنوز سند ندارد، تصریح کرد: با قبول انجام طرح عظیم کاداستر که کار بسیار پرزحمت و طاقت‌فرسایی است، به دنبال حل مشکل در این زمینه هستیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاري صدا و سیما، تاریخ انتشار10 بهمن 1394، کد مطلب1013951: www. iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین