پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۴۶۹
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه مطلب منتشر شده در برخی از شبکه های اجتماعی به نقل از استاندار کرمانشاه را تکذیب کرد.

شعار سال: در پی درج‌ یک خبر در برخی کانال های مجازی مبنی بر نقل قولی از استاندار کرمانشاه که «شب زلزله به جهانگیری زنگ زدم گفت تو جشن تولد رئیس جمهور هستیم فردا پیگیر می شویم»، اعلام کرد: به اطلاع عموم ملت شریف ایران و به ویژه هم استانی های عزیز و سوگوار می رساند که این خبر کذب بوده و دلیل شکسته شدن بغض استاندار کرمانشاه روایت رنج‌های مردم زلزله زده استان و به ویژه جان ‌باختن هم استانی های عزیز بوده است.

استانداری کرمانشاه این اقدام را در راستای عناد با ملت و نظام تلقی نموده و به جد پیگیر شناسایی عاملین این وهن واضح نسبت به ساحت ملت شریف و دولت خدمتگزار از طریق پلیس فتا خواهد بود.

در پایان از عموم کاربران شبکه های مجازی خواهشمندیم بخاطر حفظ آرامش استان و بویژه روحیه آسیب دیدگان زلزله اخیر، از انتشار و بازنشر اخبار غیرموثق خودداری نمایند تا همه با هم و در کنار هم از این روزهای سخت و دشوار به سلامت عبور کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 26 آبان 96، کد مطلب: 638382: www.bornanews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین