پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۲۹۷
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه با بیان اینکه هیچ کشوری خارجی برای زلزله‌زدگان کمک ارسال نکرده است، گفت: فقط بهداشت جهانی ‌محموله ۴۰ تنی ‌پزشکی ارسال کرد.

شعار سال: مجتبی بیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درکرمانشاهدر مورد شایعات مطرح شده مبنی بر کمک فرانسه به زلزله‌‌زدگان کرمانشاه اظهار داشت: در روزهای گذشته هیچ‌گونه کمکی از کشور فرانسه و دیگر کشورها به کرمانشاه و مناطق زلزله‌زده ارسال نشده است.

وی افزود: تنها روز گذشته از بهداشت جهانی یک محموله 40 تنی کمک‌های پزشکی به کرمانشاه ارسال تا به زلزله‌زدگان کمک شود و شایعات مطرح شده در مورد کشورهای دیگر صحت ندارد.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی‌اصفهانی کرمانشاه اظهار داشت: در روزهای گذشته 510 پرواز در این فرودگاه نشست و برخاست داشته که 900 تن محموله کمک‌های ایرانی برای مردم زلزله‌زده ارسال شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 26 آبان 96، کدمطلب:1576526، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین