پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۲۶۶
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
استاندار کرمانشاه گفت: امیدواریم بانک‌ها زلزله‌زدگان را گرفتار بروکرواسی‌های خود نکنند.

شعار سال: «هوشنگ بازوند» در دیدار با استاندار همدان و هیئت همراه در استانداری کرمانشاه گفت: همه ایرانیان یکپارچه به کمک زلزله‌زدگان کرمانشاهی آمده‌اند و این نشان از همت والا و نوع‌دوستی مردم شریف ایران دارد.

بازوند افزود: این حس نوع‌دوستی یک برگ برنده و سرمایه‌ای بزرگ برای کشور در لحظات بحرانی است.

وی با اشاره به اقدامتی که در بحث امدادرسانی در مناطق زلزله‌زده شده، گفت: از هفته آینده موضوع ایجاد اسکان دایمی برای زلزله‌زدگان آغاز می‌شود.

استاندار کرمانشاه به آسیب‌پذیر بودن برخی بیمارستان‌های مناطق زلزله‌زده نیز اشاره کرد و گفت: بیمارستان‌ها در شرایط بحرانی مانند زلزله باید اماکن امنی برای خدمات‌رسانی پزشکی باشند، اما متأسفانه بیمارستان‌های اسلام آباد و سرپل ذهاب در این حادثه تخریب شدند.

وی هم‌چنین با تقدیر از کمک مردم و مسئولین استان همدان، گفت: استان همدان تمام قد در این حادثه در کنار ما بودند و از همان ساعات اولیه اولین محموله های کمک را برای ما ارسال کردند که جای تقدیر بسیار دارد.

ناصر نیکبخت استاندار همدان نیز اظهار کرد: تمام ایرانیان در غم مردم کرمانشاه شریک هستند.

وی افزود: استان همدان از همان ساعات اولیه در در روند امداد و نجات زلزله‌زدگان مشارکت داشت و این روند با قدرت ادامه دارد. مردم همدان نیز کمک‌های خودجوش فراوانی را طی این مدت ارسال کرده‌اند و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

نیکبخت یادآور شد: آقای بازوند استاندار کرمانشاه دارای تجربیات مدیریتی خوبی از زلزله‌های بم و لرستان است که در روند ساماندهی خوب این زلزله به کار گرفته شد، والا آسیب‌ها بسیار بیش از این‌ها بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 25 آبان 96، کد مطلب: 96082515218: www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین