پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۲۰۳
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۹
مشاور عالی استاندار کرمانشاه گفت: باید تا فرداشب هرخانواده مناطق زلزله زده یک چادر دریافت کرده باشد.

شعار سال: جعفر همتی در نشست مدیرت بحران که عصر چهارشنبه (24 آبان) در سرپل ذهاب برگزار شد، با بیان اینکه تمام استان از زلزله 7.3 ریشتری اخیر ملتهب است، گفت: متاسفانه نه تنها در کرمانشاه بلکه در هیچ شهر کشور آمادگی زلزله نداریم.

ستاد بحران داریم، اما امکانات بحران نداریم

وی افزود: ما ستاد بحران داریم اما وسایل و امکانات مقابله با بحران را نداریم، با شروع زلزله بلافاصله آب و برق مناطق زلزله زده قطع شد.

وی افزود: علی رغم این شرایط اما همه دستگاه ها و نیروها انصافا به سرعت پای کار آمدند.

همتی تصریح کرد: با گذشت سه روز از وقوع زلزله به همت همه دستگاه ها آب نیمی از روستاها و تقریبا برق همه مناطق وصل شده است.

12000 تخته "چادر" توزیع شده است

وی افزود: تاکنون بیش از 12 هزار و 700 چادر در مناطق زلزله زده توزیع شده است.

همتی تصریح کرد: روز گذشته تعداد معدودی مشکلاتی ایجاد کردند که نیروی انتظامی با قوت در سطح مناطق حاضر شدند.

همتی با تاکید براینکه سپاه و ارتش با جدیت پای کار هستند گفت: همه تلاش می‌کنند، اما هنوز رضایت کامل مردم جلب نشده و مشکلات باقی مانده است.

باید تا فرداشب هرخانواده یک چادر دریافت کند

مشاور عالی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بحث آب و غذا و اسکان در چادر اولویت کار است، گفت: بعد از این مرحله باید به فکر زمستان و وسایل گرمایشی باشیم.

وی با بیان اینکه بخشی از زلزله زدگان هنوز در سرما هستند، تاکید کرد: باید امشب و فرداشب به هر خانوار زلزله زده یک چادر داده شود.

همتی افزود: باید به هر خانواده یک چادر داده شود، چون معلوم نیست پس لرزه ها تاکی ادامه دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 24 آبان 96، کد مطلب: 3315372، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین