پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۲۵۲
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
رئیس ستاد مدیریت بحران بهزیستی کشور از قطع نخاع‌، قطع اندام و معلولیت‌های دیگر 118 نفر در زلزله کرمانشاه و مناطق غربی کشور خبر داد.

شعارسال: غریب براتی‌سده، رئیس ستاد مدیریت بحران بهزیستی کشور با اشاره به بروز معلولیت و قطع اندام برخی از مردم زلزله زده در استان کرمانشاه اظهار کرد:‌ با توجه به اینکه موقعیت استان کرمانشاه کوهستانی است برخی از مردم دچار قطع نخاع و قطع اندام شده‌اند و بیشترین تعداد معلولان ناشی از زلزله در شهرستان‌های دالاهو، سرپل ذهاب و ریجاب گزارش شده است.

وی یادآور شد: کمیته تعیین معلولیت در مناطق زلزله زده غرب کشور تشکیل شد و این کمیته در اسرع وقع به شناسایی و ثبت اطلاعات این افراد می‌پردازد.

براتی‌سده ادامه داد: در صورت تایید معلولیت این افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور قرار خواهند گرفت و خدمات درمانی و توانبخشی از جمله عصا، واکر و ویلچر را دریافت می‌کنند.

وی افزود: هم اکنون 800 نفر از مصدومان زلزله در بیمارستان‌های کرمانشاه بستری هستند و باقی‌مانده مصدومان در بیمارستان‌های تهران و همدان در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

رئیس ستاد مدیریت بحران بهزیستی کشور افزود: تحلیل وضعیت و نیاز سنجی و خدماتی به 68 روستای زلزله زده مناطق غرب کشور از سوی همیاران سلامت روان در حال انجام است.

شعارسال، با اندکی نلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 26 آبان 96، کدخبر:307024 ، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین