پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۶۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
علی لاریجانی در بازدید یکی از محلات مسکونی شهر ازگله که براثر زلزله دچار خسارت کلی شده ، افزود: اکنون نیروهای جهادی سپاه پاسداران در منطقه برای کمک رسانی به مردم حضور دارند و بنیاد مسکن می تواند از وجود این نیروها برای بازسازی خانه های مردم استفاده کند.

شعارسال: علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز که در این بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی را همراهی کرد ، گفت: ارزیابی ها از میزان خسارت در مناطق زلزله زده انجام و به پایان رسیده و در 2 روز آینده کار بازسازی و نوسازی منازل این مناطق آغاز می شود.

وی افزود: از مردم می خواهیم با صبوری ما را در انجام وظایفمان یاری کنند.

به گفته او، حدود 400 واحد مسکونی در شهر ازگله شهرستان ثلاث باباجانی از 30 تا 100درصد دچار خسارت شده و بنیاد مسکن به عنوان متولی آمادگی برای ساخت و بازسازی این منازل را دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی صبح روز یکشنبه به منظور بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه وارد استان شد.

زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه روی داد که 436 کشته و 10 و 179 مصدوم داشته است.

این زلزله به هفت شهرستان و بیش از یک هزار روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، در این زلزله بیش از 31 هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزئی شده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری جماران، تاریخ انتشار: 28آبان1396 ، کدخبر: 793471: www.jamaran.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
کیفیت خانه ها باید بگونه ای افزایش پیدا کند تا دیگر شاهد چنین حوادثی در این مناطق نباشیم ، امیدواریم بنیاد مسکن توجهی خاص به این مقوله داشته باشد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین