پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۶۸۰
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
سلیمی از روند کند آموزشی به علت تخریب زیر ساخت‌ها در مناطق زلزله زده خبر داد.

شعار سال: علیرضاسلیمیدر گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به وضعیت و شرایط آموزشی مناطق زلزله‌زده، گفت: واحدهای آموزشی بسیاری تخریب شده است و روند آموزشی به علت تخریب زیر ساخت‌ها با کندی انجام می‌شود حل این مسئله با توجه به در پیش بودن سرما تلاش مضاعف می طلبد تا فضاهای آموزشی هرچه سریع‌تر دایر شود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دستگاه‌های ناظر بر امر ساخت‌وساز بیان کرد: بسیاری از این واحدهای آموزشی نوساز بودند و هیچ مسئولی در خصوص علت تخریب این مجموعه‌ها پاسخگو نیست و همه به دنبال فرار از مسئولیت هستند در حالی که در کشورهای دیگر در صورت بروز چنین وقایعی با مسئولین امر برخورد می شود.

عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلسبا اشاره به سفر برخی از اعضا کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری مجلس در هفته گذشته به مناطق زلزله‌زده، بیان کرد: مسئولین ذیربط در هفته جاری در خصوص بررسی اقدامات لازم جهت بازسازی واحدهای آموزشی به کمیسیون دعوت می‌شوند تا برنامه‌های خود در جهت آماده‌سازی فضاهای آموزشی را ارائه دهند.

وی گفت: در صورتی که دولت در بودجه سال 97 اعتباری برای بازسازی مجموعه‌های آموزشی مناطق زلزله‌زده در نظر نگیرد کمیسیون آموزش و تحقیقات تصمیم دارد برای این موضوع ردیف ویژه‌ای اختصاص ‌دهد.

عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامیبا اشاره به برخورد با مهندسین ناظر خاطی بیان کرد: واحدهای مسکونی و بیمارستانی بسیاری تخریب شده و برخورد مناسب با خاطیان انجام نمی‌شود مردم هنگام دریافت پروانه ساخت مجبور به پرداخت مبالغ بالایی هستند اما در زمان بروز چنین اتفاقاتی هیچ فردی پاسخگو نیست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ، تاریخ انتشار 27 آبان 96، کدمطلب:356913، www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین