پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۳۴۶
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
استاندار کردستان در بازدید از مناطق آسیب دیده زلزله کرمانشاه در شهرستان ثلاث باباجانی،گفت: کردستان به عنوان استان معین در بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان ثلاث باباجانی تعیین شده است.

شعار سال: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در جریان بازدید از مناطق آسیب دیده ثلاث باباجانی در معیت نماینده ولی فقیه در استان کردستان، با اشاره به اینکه بازسازی حدود ١٦٠ روستای شهرستان ثلاث باباجانی بر عهده بنیاد مسکن کردستان نهاده شده، گفت: باید با تمام توان در بازسازی مناطق زلزله زده حضور داشته باشیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از کمک های همه جانبه مردم شریف کردستان، از کردستانی ها تقاضا کرد همچنان حمایت های خود از مردم آسیب دیده این مناطق را ادامه دهند و در بازسازی منازل مسکونی مشارکت گسترده داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت: از همان ساعات اولیه زلزله استان کردستان به عنوان استان معین چندین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران برگزار کرد.

امیرقادری با بیان اینکه بازسازی بیش از ۱۰۰ روستا در شهرستان ثلاث باباجانی به بنیاد مسکن کردستان واگذار شده است ادامه داد: به شورای هماهنگی مدیریت بحران کردستان تکلیف شده است کمک‌های همه دستگاه‌ها را تجمیع و در راستای بهبود شرایط مناطق زلزله زده به کار بگیرد.

وی از اعزام ماشین آلات مورد نیاز نظیر لودر، بیل مکانیکی و کمپرسی اعزام شده است اضافه کرد: تلاش می‌شود که این کمک‌ها تا پایان کار بصورت کامل ادامه داشته باشد تا هرچه زودتر مردم به شرایط عادی زندگی بازگردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان همچنین از پیگیری جهت‌دهی به کمک های مردمی خبر داد و گفت: ضمن عرض تسلیت به محضر مردم شریف مناطق درگیر در زلزله اعلام می‌کنم که ما به عنوان استان کردستان در بازسازی مناطق زلزله زده مشارکت فعالانه خواهیم داشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 2 آذر 96، کد مطلب: 4152558: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین