پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۸۲۰
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس امروز در دیداری جذاب در یکی از روستاهای زلزله‌زده استان کرمانشاه پا به توپ شده و با اهالی این روستا فوتبال بازی کردند.

شعار سال: حمید استیلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که به همراه حسین کلانی و پایان رافت برای دیدار و کمک به زلزله‌زدگان سرپل ذهاب به استان کرمانشاه رفته بود امروز در اقدامی جالب در یکی از روستاهای سرپل ذهاب که دچار تخریب بسیار زیادی شده بود با اهالی این روستا فوتبال بازی کرد.

در پی درخواست اهالی این روستا از زننده گل قرن، استیلی و پایان رافت در دیداری که در زمین خاکی انجام می‌شد با اهالی روستا یک دیدار جذاب برگزار کردند.

شدت استقبال از این بازی به حدی زیاد بود که اهالی این روستای زلزله‌زده به استیلی و رافت گفتند که شیرینی این بازی تلخی زلزله را برای ساعاتی از یاد آنها برد.

گفتنی است استیلی همراه با کمک‌هایی که جمع‌آوری کرده بود چند روز قبل به کرمانشاه رفت تا در کنار مردم زلزله‌زده این استان باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی مشرق، تاریخ انتشار 28 آبان 96، کدمطلب:800142، www.mashreghnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین