پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۰۱۷
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
استاندار گیلان با بیان اینکه جدی‌ترین نیازها امنیت و آرامش است، افزود : بدون امنیت و آرامش، سایر بخش‌ها نخواهند توانست کار خود را به درستی انجام دهند .

شعار سال: استاندار گیلان در نشست مشترک فرمانداران و فرماندهان انتظامی استان که شامگاه دوشنبه در محل سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد ، این نشست را لازم و تکرار آن را ضروری دانست و افزود: بسیاری از دستاوردهای استان بستگی به زحمات شما عزیزان دارد .

رئیس شورای تامین استان، وظایف نیروی انتظامی را وظایف مهمی عنوان کرد که جامعه به آن واقف است افزود : اقدامات شما در تمامی بخش های جامعه تاثیرگذار است.

استاندار گیلان اشتغال را نیازمند امنیت دانست و افزود: جامعه ای که امنیت نداشته باشد نمی‌توان در آن از سرمایه گذاری و رونق کسب و کار سخنی به میان آورد.

سالاری با بیان اینکه جدی‌ترین نیازها امنیت و آرامش است، افزود: بدون امنیت و آرامش، سایر بخش‌ها نخواهند توانست کار خود را به درستی انجام دهند .

سالاری با بیان اینکه چنانچه ماموریت های نیروی انتظامی به خوبی انجام شود قطعاً در حوزه های دیگر موفق خواهیم بود افزود : تامین امنیت و آرامش ، قطعاً در بهبود فضای کسب و کار و حوزه اقتصادی که دغدغه جدی جامعه است تاثیر گذار خواهد بود .

سالاری نیروی انتظامی را نماد و نشان اقتدار دانست و با قدردانی از اتخاذ رویکرد انجام ماموریت و تامین امنیت با ادامه روند جاری توسط نیروی انتظامی تصریح کرد : تلاش این است که با کمترین سلب آزادی مشروع ، وظایف و ماموریت نیروی انتظامی انجام گیرد .

نماینده عالی دولت در گیلان ، تمرکزحدود 90 درصدی اقدامات نیروی انتظامی به مباحث پیشگیری را جای قدردانی دانست .

استاندار گیلان با بیان اینکه همه ما برای مردم کار می کنیم و در حقیقت مردم کارفرمای ما هستند اظهار داشت : با تقویت رویکرد مردم محوری در زندگی کاریمان موفق تر خواهیم بود .

سالاری با بیان اینکه باید تمامی کارهایمان برای بهبود زندگی مردم باشد افزود : الحمداله این رویکرد در نیروی انتظامی وجود دارد .

وی با اشاره به سختی کار نیروی انتظامی با بیان اینکه در روزهایی که دیگران تعطیلات خود را سپری می کنند کار شما سنگین تر می شود افزود : در بروز حادثه شما عزیزان بیشتر در معرض خطر و مشکلات هستید .

سالاری جامعه گیلان را جامعه ای متمدن و با فرهنگ غنی دانست و افزود : قدردان زحمات شما عزیزان هستیم که متناسب باشرایط فرهنگی و تمدنی این جامعه تلاش می کنید .

وی با اشاره به فضای خوب آرامش و امنیت در سراسر استان اظهار داشت : با وجود فضای خوب امنیت و آرامش در استان ، چنانچه مبتکرانه ، خلاقانه و با همراهی و هم افزایی حرکت کنیم قطعاً خواهیم توانست بخش عمده ای از مشکلات را حل کنیم .

استاندار گیلان خواستار بیان مباحث کاربردی و پیشگیرانه توسط فرمانداران در شورای تامین شهرستان ها شد و افزود : فرمانداران در این نشست ها باید راه حل و تصمیمات مناسب را اتخاذ و برای سایر دستگاهها نیز تقسیم کار مشخص کنند .

وی بر لزوم حفظ فضای خوب استان تاکید کرد و افزود : در اجزاء تصمیمات کار را برای مردم لحاظ کنید .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 30 آبان 96، کدمطلب:561126، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین