پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۹۴۰۷۸
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
بازرس اتحادیه باغداران گفته با وجود۳۰۰ هزار تن پرتقال در انبارهای مازندران وزارت کشاوری از مصر و ترکیه پرتقال وارد کرده و پرتقال‌های ایرانی در سردخانه‌ها از بین رفتند. این موضوع موجب اعتراض باغداران شده است.

شعار سال: بازرس اتحادیه باغداران گفته با وجود۳۰۰ هزار تن پرتقال در انبارهای مازندران وزارت کشاوری از مصر و ترکیه پرتقال وارد کرده و پرتقال‌های ایرانی در سردخانه‌ها از بین رفتند.این موضوع موجب اعتراض باغداران شده است.

عبداللهی گفته سرمای بی‌سابقه‌ای گریبانگیر باغداران و کشاورزان شمالی شد که خسارت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی برای پرتقال‌کاران برجای گذاشت با این حال بعد از جداسازی پرتقال‌های فاسد و خرید تضمینی آنها ۳۰۰هزار تن پرتقال سالم انبار شدند اما وزارت کشاورزی پرتقال از مصر وارد کرده است.

او با اشاره تجمع باغداران مقابل ساختمان جهادکشاورزی مازندران اضافه کرده خواسته آنان صنفی است و با توجه به وضعیت خاصی که برای مرکبات استان پیش آمد عده‌ای از باغداران در اعتراض به مشکلات صنفی خود با وانت‌های پرتقال مقابل جهاد کشاورزی استان تجمع کردند.

واردات میوه و محصولات کشاورزی که در کشور تولید می‌شوند همیشهمورد اعتراض‌ کشاورزان ایرانیبوده است. پیشتر عیسی کلانتری وزیر سابق کشاورزی گفته بود۵۰۰ دلال قدرتمندبازار مواد خوراکی در ایران را در انحصار دارند و آن را به یکی از گرانترین بازارها تبدیل کرده‌اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری میدان ، تاریخ انتشار 26 اسفند96، کدمطلب:24626،www.meidaan.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین