پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۴۹۴
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
مدیر جهادکشاورزی شهرستان لنده ضمن گلایه از وضعیت بیمه کشاورزی در این شهرستان گفت: متاسفانه وجود تنگ نظری ها در حوزه بیمه محصولات کشاورزی و عدم پرداخت خسارت قانونی باعث بی اعتمادی مردم به این بیمه شده است.

شعار سال: مختار مشهدی زاده در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان لنده با اشاره به آغاز فصل کشت در این شهرستان گفت: یکی از مهمترین خدمات مدیریت جهاد کشاورزی که با همکاری بانک کشاورزی صورت گرفت بحث کاهش سود و پرداخت اصل تسهیلات بود که کمک بسیار بزرگی به کشاورزان کرد.

وی افزود: یکی از مشکلات اساسی حوزه کشاورزی بحث بیمه و عدم پرداخت میزان خسارات های واقعی به کشاورزان است.

مدیرجهادکشاورزی شهرستان لنده تصریح کرد: متاسفانه وجود تنگ نظری ها در حوزه بیمه محصولات کشاورزی و عدم پرداخت خسارت قانونی باعث بی اعتمادی مردم به این بیمه شده است.

وی تاکیدکرد: کارشناسان بیمه کشاورزی به گونه ای کارشناسی می کنند که کمترین مبلغ غرامت برای بیمه گذاران پرداخت می شود.

مشهدی زاده اظهارکرد: ناظران بیمه کشاورزی با این تنگ نظری که دارند یا باید چندان انتظار بیمه نمودن محصولات کشاورزی از مردم نداشته باشند ویا باید در رفتار خود تغییر ایجاد کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ 2 آذر 96، کد مطلب: 103965: www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین