پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۹۰۵
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: علاوه بر بارش های پراکنده در شمال کشور، از روز سه شنبه تا آخر هفته باران می بارد.

شعارسال: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: علاوه بر بارش های پراکنده در شمال کشور، از روز سه شنبه تا آخر هفته باران می بارد.

فریبا گودرزی اظهار داشت: سامانه بارشی که از چند روز قبل وارد کشور شده بود، امروز از شمال شرق خارج می شود. در حال حاضر شاهد بارش برف در سرخس،قوچان و بجنورد هستیم. همپنین در بندر ترکن و گرگان بارش ادامه دارد.

وی ادامه داد: نوسانات دمایی باعث روند کاهش دما در کشور شده است. دمای همدان هشت درجه، قم و اراک6 درجه و تهران تا 4 درجه کاهش یافته و این روند تا دو روز آینده ادامه دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: شهرکرد با دمای منفی 10 درجه و اردبیل با منفی 9 درجه زیر صفر سردترین مراکز استان در 24 ساعت گذشته بودند.

گودرزی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد و افزود: در حال حاضر سامانه جدیدی از شمال غرب کشور وارد شده است که خیلی زود کشور را ترک و به صورت رگباری در برخی مناطق می بارد.

به گفته وی از روز سه شنبه تا آخر هفته سواحل خزر بارانی است. همچنین با توجه به حجم بارش ها و وزش باد، تا روز چهارشنبه هوای کلانشهرها آلوده نمی شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری فردا ، تاریخ انتشار: 5 آذر 1396 ، کدخبر: 752448 ، www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین