پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۳۷۲
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
نخستین باشگاه ورزشی ویژه بانوان دیابتی با همکاری انجمن دیابت نوید سلامت پورسینا همدان و با هدف ترغیب بانوان دیابتی به ورزش و تقویت سلامت آن ها در همدان راه اندازی شد.

شعار سال: نخستین باشگاه ورزشی ویژه بانوان دیابتی با همکاری انجمن دیابت نوید سلامت پورسینا همدان و با هدف ترغیب بانوان دیابتی به ورزش و تقویت سلامت آن ها در همدان راه اندازی شد.

مدیر مجموعه باشگاه های ستارگان همدان در حاشیه افتتاح این باشگاه در جمع خبرنگاران گفت: در این باشگاه ورزشی، بانوان دیابتی علاوه بر ورزش و آب درمانی نسبت به آگاه سازی پیرامون اقدامات برای پیشگیری و کنترل دیابت آموزش های لازم را فرا می گیرند.

منیره حبیبی پور اضافه کرد: همچنین با تشکیل کلاس های تخصصی، اکرم شریعتی کارشناس تغذیه ورزشی و از مدرسان آموزش دیابت در مورد روش صحیح تغذیه و رژیم غذایی مناسب بانوان دیابتی تدریس خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون 40 بانوی دیابتی در این باشگاه تخصصی نام نویسی کرده اند و در مجموع هر یک از بانوان 18 دوره آموزشی را در پنج سطح متناسب با نیازهای آموزشی فرا می گیرند.

حبیبی پور هدف از تشکیل این باشگاه تخصصی را خدمات رسانی مطلوب به بانوان دیابتی، تشویق و ترغیب آن ها به ورزش، ایجاد محیطی پرنشاط برای بانوان و آگاه سازی آن ها پیرامون ابعاد مختلف دیابت در راستای روش های پیشگیری در خانواده عنوان کرد.

مدیرعامل انجمن دیابت نوید سلامت پورسینا همدان نیز در این باره گفت: با توجه به امکانات مدرن، سوابق مدیریتی ارزنده و نیز بهره مندی از مربیان باتجربه مجموعه باشگاه های ستارگان همدان، نسبت به همکاری در این زمینه اقدام شده است.

صغری کوثری فرد افزود: از آنجا که چربی سوزی و ورزش در آب از جمله ورزش های هوازی مفید جهت کنترل دیابت به شمار می رود، تشکیل باشگاه تخصصی در این زمینه ضروری بود.

وی ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی این باشگاه تخصصی، گام ارزشمندی برای بهبود بانوان دیابتی برداشته شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری همدان پرس، تاریخ انتشار 6 آذر 96، کد مطلب: 563446، www.hamedanpress.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین