پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۹۴۰
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
فیفا تاکنون بیش از ۷۴۲ هزار بلیت دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ را به هواداران فوتبال فروخته و فروش بلیت‌ نوع چهارم ویژه روس‌ها نیز در مرحله بعدی عملی خواهد شد.

شعار سال: به نقل از سایت اسپورتس روسیه، فروش بلیت‌های نوع چهارم دیدارهای جام جهانی 2018 که مختص شهروندان روسیه است از تاریخ پنج دسامبر سال جاری میلادی (16 آذر) آغاز خواهد شد.

در مرحله اول فروش بلیت‌های جام جهانی 2018 روسیه که از 23 شهریور ماه گذشته در سایت رسمی فیفا آغاز شده بود و تا هفتم آذر به طول انجامید بیش از 742 هزار عدد به فروش رفته است. مرحله دوم فروش بلیت‌ها نیز در دو دوره زمانی از تاریخ 14 آذر تا 11 بهمن سال جاری و 22 اسفند تا 14 فروردین 1397 توسط فیفا صورت خواهد گرفت. فیفا در صورت دریافت تقاضای بیشتر از موجودی بلیت‌ها اقدام به قرعه‌کشی می‌کند.

هواداران فوتبال در روسیه نیز می‌توانند در مرحله دوم فروش بلیت‌های جام جهانی 2018 درخواست بلیت نوع چهارم را در سایت رسمی فیفا ثبت کنند. این نوع از بلیت‌ها ویژه شهروندان روسیه است که از قیمت کمتری نسبت به سایر بلیت‌ها برخوردار است.

جام جهانی 2018 روسیه در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه سال 1397 با حضور 32 تیم از جمله ایران در 12 ورزشگاه 11 شهر برگزار خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 7 آذر 96، کد مطلب: 1586862: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین